גזענות זה לא באפונה: רשת האופנה הבינלאמוית H&M הצליחה לעצבן לא מעט אנשים בעולם כשהעלתה באתר שלה תמונה בעלת מאפיינים גזעניים. בין אותם אנשים שלא אהבו את הפרסום היה גם הראפר דה וויקנד, שמקיים שיתוף פעולה עסקי עם החברה, ואף הוציא קולקצייה לגברים יחד עם המותג השבדי.



בתמונה נראה ילד אפרו אמריקאי, לבוש בסווטשירט ירוק, עליו כתוב המשפט - “Coolest monkey in the jungle” – הקוף הכי מגניב בג'ונגל. עם פרוץ הסערה והתגובות הנזעמות מהגולשים התמונה הוסרה מהאתר, והפריט יצא מהקולקצייה ולא יימכר בחנויות. הרשת כמובן התנצלה, אך דה וויקנד - לא שוכח ולא סולח.





הראפר שאף שימש כדוגמן בקמפיינים של החברה, וכיום מוכר את ליין האופנה שלו דרך המותג, הודיע כי לא ישתף יותר פעולה עם ענקית האופנה."התעוררתי הבוקר והייתי המום ונבוך כשראיתי את התמונה" כתב בטוויטר שלו. "אני פגוע מאוד ולא אמשיך לעבוד עם H&M". בהחלט איש של עקרונות.






קניה ווסט למען המעריצה החולה
קניה ווסט בהחלט אוהב לעשות דרמות וליצור באזז סביבו, אך מסתבר שמתחת לחזות הפרובוקטיבית שלו מסתתר לב רגיש – בטח כשמדובר במעריצים שלו.


הכל התחיל כשבחורה צעירה העלתה לטוויטר שלה ציוץ בו היא כותבת כי היא מאחלת לעצמה לשנת 2018 אושר, בריאות ומוזיקה חדשה של קניה ווסט. כמה ימים לאחר מכן, מכרה שלה חשפה כי אותה בחורה הייתה חולת סרטן, ומספר ימים לאחר אותו ציוץ, היא הלכה לעולמה.



מי שהספיק להגשים לה חלום קטן רגע לפני מותה, הוא קניה ווסט שהתקשר אליה במטרה לשמח אותה, ואפילו ביצע עבורה קטע ראפ מיוחד דרך הטלפון. על אף חיבתו לרשת החברתית, ווסט דווקא לא פירסם את הסיפור, ובחר לשמור על פרטיות הבחורה ומשפחתה.





המכרה שבחרה כן לפרסם את הסיפור, כתבה כי היא מעריכה את ווסט על ששימח את הצעירה ברגעיה האחרונים. רעייתו של ווסט – קים קרדשיאן, הגיבה למכרה בטוויטר וכתבה כי הם מתפללים עבור משפחתה של הצעירה שהלכה לעולמה.