נלחם על חפותו: ארבע וחצי שנים חלפו מאז פרסום פרשת אייל גולןוהקטינות שזכתה לשם "פרשת משחקי חברה", במסגרתה נחשד בבעילה אסורה בהסכמה, ואשר בסופה המשטרה החליטה שלא להגיש נגדו כתב אישום. החשדות הפליליים אומנם הוסרו מעל ראשו של הזמר, אז תדמיתו נפגעה קשות, ובמשך שנים שחלפו הוא נאבק בטענות על התנהגות לא מוסרית בהקשר של הפרשה.



באותו זמן השעה את עצמו הזמר מכיסא השופט של "הכוכב הבא", מאז עבד בצורה קשה על מנת למרק את תדמיתו. לפני כשלושה חודשים פורסם כי בקרוב יחזור אל הפריים-טיים בתוכנית ריאליטי מוזיקלית מבית "קשת", במהלכה הוא יתחרה מול אביב גפן כמפיק מוזיקלי, דבר שהציף מחדש את הטענות כלפיו.





בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שישודר הערב (שני) סיפר גולן על מה שעבר עליו בתקופת החקירות: "הייתי בסיטואציה הכי תהומית שיכולה להיות, מבחינתי. הגעתי לחדר חקירות, ואני לא יודע על מה. מושיבים אותי, מראים לי תמונות, שאני לא מכיר, גיא. אני לא מכיר, לא ראיתי מעולם. אני יושב 17 שעות בחקירה, ואני לא יודע מה רוצים ממני".



"אני פשוט לא יודע מה רוצים ממני מראים לי שמלה אומרים לי: 'קנית שמלה, קנית טבעת'", מוסיף גולן. "אני לא קניתי טבעת, אני לא ראיתי את האנשים האלו מעולם. אני לא יודע על מה מדובר, בחיים שלי לא פגשתי אותן, את הבנות אלה".



"וואלה... התקלת אותי": אייל גולן מדבר על חזרה לאילנית לוי


בקטע אחר בתוכנית, שואל פינס את גולן, האם זו הייתה טעות להפרד מאם ילדיו, הדוגמנית אילנית לוי, והוא משיב: "אילנית היום נמצאת במקום טוב בחיים שלה. ואני... אתה יודע, לא אדבר על אילנית". 


פינס ממשיך ואומר: "בדיוק רציתי להציע לשם לחזור", וגולן משיב לו: "לי ולאילנית? וואלה, התקלת אותי. התקלת אותי... לגמרי".