הזמרת האירית דולורס או'ריורדן המוכרת לרובנו כסולנית להקת הקרנבריז הלכה אמש לעולמה בגיל 46, לאחר שגופתה נתגלתה בבית מלון בלונדון, שם שהתה לצורך הקלטות. סיבת מותה של אוריירדן טרם פורסמה, אך אתרי החדשות מדווחים כי הזמרת סבלה בתקופה האחרונה מדיכאון קשה, ומכאבי גב חזקים במיוחד. לאורך חייה התמודדה דולורס עם קשיים נפשיים, היא אובחנה כחולת מאניה דיפרסיה, חוותה לא אחת התמוטטויות עצבים, סבלה ממחלת האנורקסיה, ולפי הדיווחים אף ניסתה לשים קץ לחייה בשנת 2013.



חבריה להרכב ספדו לה וכתבו כי הם הרוסים מהידיעה על מותה של חברתם, חברי להקת R.E.M פירסמו הודעה בה כתבו כי דולורס הייתה אישיות מבריקה ונדיבה, בעלת הומור וקול מהמם.











גם הזמר האירי הוזייר ספד לה וכתב: "לא אשכח את הפעם הראשונה ששמעתי את קולה של דולורס אוריירדן, מעולם לא שמעתי מישהו משתמש ככה בכלי הזה, אני המום ועצוב לשמוע על מותה". ג'יימס קורדן – מגיש תוכנית הלייט נייט הפופולארית כתב כי פגש בה לראשונה כשהיה בן 15, "היא הייתה נחמדה ונתנה לי חתימה על כרטיס רכבת, וזה עשה לי את היום. היה לה קול ונוכחות יוצאת דופן" סיפר.





לפי הדיווחים גופתה של אוריירדן הועברה לנתיחה, טרם נקבע מועד הלוויתה של הזמרת, אך לפי הפרסומים, היא תיקבר בעיר הולדתה באירלנד.