חוזר לתפקיד הילד הרע: דני ניב הידוע בכינויו מוקי, זמר ושחקן מתגורר ביבנה נשוי ואב לשלושה בנים, היה ידוע כפרובוקטור בועט בעל דעות שלא כולם אהבו לשמוע, ובעבר תיאר את ישראל כ"ארץ בלי חוק, בלי דין ובלי דיין, שחיתות, מינויים פוליטיים". עם השנים, ההתבגרות, האבהות וההשתתפות השנויה במחלוקת כמחליפו של אייל גולן בתוכנית "הכוכב הבא", רבים טענו כי ימיו הביקורתיים מאחוריו. 



כעת, מוקי משתף את דב אלבוים בתוכניתו "בין השמשות" בחוויות הסמים שעבר בצעירותו וכיצד היא השפיעה על האופן בה הוא חווה את ההוויה והמציאות, פרשת המסקינטייפ של הזמר יונתן רזאל, הדרת נשים ואיך כל זה קשור לעובדה שבימנו מרים הנביאה לא הייתה יכולה לשיר ולרקוד במגזרים מסוימים. 





"אנחנו בהידרדרות מוסרית נוראית ואדירה, אני מדבר על העובדה שבחוגים דתיים מסוימים, נשים לא יכולות לשיר לגברים, וגברים לא יכולים לראות נשים שרות", אמר מוקי. "יונתן רזאל שאני מאוד אוהב אותו, וכל כך צר לי על המעשה של לכסות את העיניים כדי לא לראות נשים בהופעה. זה הורג אותי כי אין דבר יותר רחוק מאהבת אדם, חופש רוחני, ואהבת אלוהים, מאשר המעשים האלו".



"עכשיו יש בבית שמש יש רחוב שהוא רק לגברים, תחליף את המילה 'נשים' ב'יהודים', רק לפני 70 שנה, אמרו פה יהודים לא יכולים לעבור", ממשיך המוזיקאי. "אנחנו רוצחים את עצמנו נפשית ורוחנית אנחנו, עושים עוול עמוק ונורא לעצמנו. כמובן שגם לנשים, אבל עוד מעבר לזה, העוול הזה הוא גם כלפיי וכלפיך".



יום שישי 26.01.2018 ב-15:30, ובשידור חוזר במוצ"ש ב-19:00 כאן 11 ובדיגיטל