הסאגה הסתיימה: סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי צייצה הבוקר (שישי) בחשבון הטוויטר שלה כי השגרירות האמריקאית הנפיקה לזמר עמיר בניון ויזה, ולכן הוא יוכל לטוס לאו"ם ביום השואה הבינלאומי. היא כתבה: "עמיר בניון יצא לייצג אותנו באו״ם ביום השואה הבינלאומי כפי שתוכנן. שמחתי שבקשתנו לאמריקאים בסוגיית הויזה נענתה, ועמיר יופיע לצד מירי מסיקה ודוד דאור בטקס החשוב הזה".


 כזכור, בתחילת החודש פורסם כי בניון אמור להופיע ביחד עם מירי מסיקה ודוד דאור בטקס לציון יום השואה הבינלאומי באו"ם. לאחר הפרסום אודות ההופעה הצפויה, חבר הכנסת פריג' (מרצ) פנה למנכ"ל האו"ם בבקשה שלא להזמין את בניון להופיע באירוע: "אינני רוצה שגזען ייצג את מדינתי באו"ם, ומכיוון ששגריר ישראל באו"ם מתקשה להבין זאת, פניתי למזכ"ל גוטרש שיתקן את המעוות".

לאחר הפרסום, נודע כי השגרירות לא מנפיקה לזמר ויזת כניסה למדינה. הוא אמר בשבוע שעבר בשיחה עם "מעריב אונליין" כי "הזמינו אותי שוב ואמרו לי שהם רוצים שאשלח מכתב מסוים בשביל לקבל את הוויזה. התקשרו אליי היום ואמרו לי גם אם אבוא לשגרירות הם לא מבטיחים לתת לי ויזה. איחלתי להם שבת שלום ואמרתי 'אם אני מגיע עד אליכם ולא מקבל ויזה אז ברוכים תהיו'".