הסכם שלום היסטורי: צמד הזמרים "שגיא ורחלי" שוודאי זכורים לכם מפרק הבכורה של העונה השלישית של ה"אקס פקטור", בו הם הצליחו להסתכסך עם השופטים ולעזוב בכעס אחרי אודישן לא מוצלח המיוחד, חוזרים לבמה אותה נטשו בעצבים. בפרק חצי הגמר שישודר הערב ב"רשת 13" יעלו לשיר שגיא ורחלי, על אף שבפעם הקודמת טענו כי הם הוכשלו בכוונת תחילה, הפלייבק המוזיקלי שלהם היה לא טוב במכוון ו"הכל היה מבויים". 


פוסט שהעלתה הזמרת לפייסבוק בטרם שידור הפרק בו כתבה " אנחנו נהיה שוב ושוב העונה בתוכנית עם כבוד גדול", מרמז שאולי בכל זאת, הכל באמת היה מבויים.

שגיא אברהם, רחלי.  צילום מסך
שגיא אברהם, רחלי. צילום מסך


כזכור, בפרק הפותח את העונה השלישית ששודר באוקטובר האחרון, הופיעו הצמד שגיא אברהם בן 29 ורחלי בת 33. במהלך כל האודישן, ובזמן הקודם לו, רחלי, רקדנית בוליוודית התעקשה להדגיש כמה פעמים ש"מי שרואה טלוויזיה חייב להכיר את רחלי וציון", בעלה, שכן הם רקדנים מוכרים שהופיעו במספר תוכניות כמו "האח הגדול", "רק בישראל", ותוכניותיהם של דודו טופז, דן שילון, יוסי סיאס והשתתפה בקליפ של דנה אינטרנשיונל "סרט הודי".



השניים התקשו לקבל את הביקורת של השופטים שלא העבירו אותם לשלב הבא, ובמיוחד נפגעו מזו של שירי מימון שאמרה "הרגשתי עכשיו כאילו אני יושבת בבית בכיף שלי, קצת מזפזפת בטלוויזיה, מרימה רגליים, ואז השכנים פותחים את הקריוקי, ומתחילים לצעוק לי באוזן. זה היה ממש חובבני". הטונים קצת עלו, והשופט משה פרץ אפילו ניסה לתת לאברהם צ'אנס לשיר לבד כי הוא ראה בו פוטנציאל. אברהם לא היה מוכן לפצוח בשירה בלי שותפתו רחלי והשניים החליטו "לפרוש" ויצאו בסערה מהבמה וגם ממתחם האודישנים. כשניסו לצלם את השניים בחוץ, רחלי איימה בקשרים שלה ואף איימה לתבוע את שירי מימון.



על פי פוסט שהעלתה רחלי בחשבון הפייסבוק שלה אחרי התקרית היא הקפידה להסביר טרם שידור הפרק כי הכל היה מבויים. "היי לכולם עכשיו הערב כולם ירימו גבה ויחשבו שבאנו לאודישן באקס פקטור ושעברנו ביקורת מהשופטים. אז תרשו לי להפתיע אותכם זה לא אודישן אמיתי, זה אודישן מבויים אודישן משימה ומתיחה לכם בבית. כן כן כי זה ממש רק מתחיל אנחנו נהיה שוב ושוב העונה בתוכנית עם כבוד גדול בתור אומנים אורחים עם המון הפתעות עוצרות נשימה מבטיחה שכולם עוד יהיו בהלם אוהבת אתכם ושלכם רחל".