חדשות המוזיקה: אומנם לורד היא כנראה לא הזמרת האהודה ביותר בישראל בימים אלה, לאחר שביטלה את הופעתה בארץ, אך עם זאת, אין ספק שמדובר בבחורה שעומדת על העקרונות שלה, גם אם אנחנו לא מסכימים איתם. הלילה (ראשון) יתקיים בניו יורק טקס הגראמי ה-60, כשבקטגוריית אלבום השנה תמצאו 4 אלבומים של זמרים גברים, וגם, את האלבום האחרון של לורד.



כשמפיקי הטקס ביקשו מלורד להופיע באירוע, היא נדהמה לגלות שכל המועמדים בקטגוריה שלה קיבלו ביצועי סולו, בעוד שהיא - האישה היחידה, הוזמנה להשתתף בנאמבר משותף לה ולעוד מספר אומנים – כמחווה לזמר המנוח טום פטי.





אך אם אתם מתכוונים לצפות בטקס הלילה – אל תופתעו, לורד לא תשיר שם על הבמה, לאחר שהחליטה לוותר על ה"כבוד". אמה של הזמרת העלתה השבוע לטוויטר צילום מתוך כתבה שפורסמה בניו יורק טיימס, בה נכתב כי מתוך 899 אנשים שהיו מועמדים לפרס הגראמי בשש השנים האחרונות, רק תשעה אחוזים היו נשים. "זה אומר הכל" כתבה אמה של הזמרת, ולנו לא נותר אלא להסכים.




בשנת 2014, לורד דווקא שמחה לקבל את הפרס.



אד שירן מת בגיל 82?!
כנראה שמזג האוויר החורפי משפיע על עורכי העיתונים באיסלנד, שהחליטו לפרסם השבוע ידיעה על מותו של אדם בן 82, ולצרף לידיעה את תמונתו של אד שירן בן ה-27.



המעריצים הלחוצים יכולים להירגע, הזמר הבריטי בריא ושלם, אך לא בטוח שעורך העיתון שהתבלבל משום מה בין התמונות – גם הוא באותו המצב.


מעריציו האיסלנדים של שירן קלטו במהרה את גודל הפאדיחה ומיהרו להעלות את התמונה לרשתות החברתיות. "אני מצטער לבשר לכם, אבל אד שירן מת, והוא גם בן 82, מסתבר" כתב אחד מהם בטוויטר.





מערכת היחסים בין המדינה לבין הזמר נמצאת במשבר כך מסתבר. לאחר ביקורו שם בשנה שעברה, פירסם שירן כי הטיול נהרס לחלוטין, מאחר שבמקום לראות את הזוהר הצפוני, כפי שהוא תיכנן, הוא נקלע להתפרצות גייזר – עמוד מים חמים וקיטור שהמיס לו את העור בכף הרגל. הזמר התאושש מאז, אך כנראה שהמקומיים לא אהבו את הפרסום השלילי – יכול להיות שזו הייתה נקמתם הקטנה של האיסלנדים.