"מסע מתוזמר": אמן הרמיקסים נוי אלוש עלה לא פעם לכותרות בזכות קטעי סאונד ידועים שהוא הפך לרצועות מוזיקליות סאטיריות ומשועשעות. המוזיקאי זכה להצלחה במהלך המחאה החברתית בשנת 2011 ערך כמה קליפים שהתייחסו למצב ובשנים שחלפו יצר להיטים רבים בהקשרים פוליטיים. כעת, ההקלטה המפורסמת של אשת ראש הממשלה זוכה לעיבוד משלה.



היום (ראשון) פרסם אלוש בחשבון הטוויטר שלו רצועה מוזיקלית תחת השם "פסיכו קילר מ-ש-כ-י-ל-ה - נוי אלוש רימיקס", בה הוא משלב את צעקותיה של שרה נתניהו על על יועץ התקשורת שלה, עם להקת Talking Heads האמריקאית, בשירה הידוע "Psycho Killer" ("רוצח פסיכופת").


במהלך השנים, אלוש מיקסס את דבריה של מירי רגב במאהל ברוטשילד "תגיד לי אתה סתום?", יצר קטע שנקרא "BIBI - SHAKE SHAKE" בו שילב מראות וקולות מההפגנות בישראל עם קטעי ראיון של בנימין נתניהו, וערך את הקטע הידוע "ממי? ממה?" שהתבסס על ראיון של רני רהב.



כזכור, הקלטה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, נחשפה באתר בוואלה, ובה נשמעת האחרונה כשהיא רותחת מזעם על יועץ של משפחתה, בעקבות פרסום ידיעה שעסקה במתן חסות שהעניקה לאירוע צדקה בהיותה אשת רה"מ, בה לא צוין שהיא פסיכולוגית במקצועה. במהלך השיחה בין השניים נתניהו נוזפת ביועץ בקול רם, תוך שהיא מבהירה לו כי היא "אישה משכילה, פסיכולוגית, BA, MA, זהו!".



נתניהו, כפי שעולה מן ההקלטה חסרת התקדים, בה נכתב גם כי "תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית", כעסה על האופן שבו הוצגה ולא הסתירה זאת מאותו יועץ, שבו הטיחה: "צריך לעזור לפליטי דרפור.. אני עושה את זה! כאשת המקצוע, כאישה מ-ש-כ-י-ל-ה, פסי-כו-לו-גית, BA, MA, זהו!".