החרם ועונשו: אם חשבתם שסערת לורד וביטול הופעתה בישראל תישאר הרחק מאחור בשנת 2017 – תחשבו שוב. הסיפור חוזר היום לכותרות לאחר שאתרים בינלאומיים מדווחים כי ארגון ישראלי בשם "שורת הדין" החליט לתבוע את שתי הצעירות הניו זילנדיות שכתבו מכתב לזמרת – בו הן מבקשות ממנה לבטל את הופעתה בישראל ולהחרים את המדינה.



ב-2011 עבר בישראל חוק נגד חרמות, המאפשר להגיש תביעה אזרחית נגד כל מי שקורא לחרם נגד ישראל, בידיעה שהקריאה עלולה להוביל לחרם אמיתי. לפי החוק, בתי משפט יכולים לכפות תשלום פיצויים על הנאשמים.





לפי התביעה שהוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים, שתי הצעירות הניו זילנדיות – האחת יהודיה והשנייה פלשתינית, ביקשו מהזמרת במכתבן אליה להצטרף לחרם האומנותי נגד ישראל – בידיעה שהדבר אכן עלול להוביל לביטול ההופעה – מה שאכן קרה לבסוף. הארגון התובע דורש פיצויים על סך 13 אלף דולרים – הנתבעות הניו זילנדיות טוענות כי טרם קיבלו את התביעה המדוברת.



שדרן הרדיו שהטריד את טיילור סוויפט ופוטר – חוזר לשדר
מעריציה של טיילור סוויפט זועמים, לאחר ששדרן הרדיו שהורשע כי מישש את הזמרת ללא רצונה ב-2013, ופוטר בעקבות כך – מצא עבודה חדשה, בתחנת רדיו אחרת.





השדרן – דיוויד מולר, הורשע בבית המשפט בעבירת תקיפה מינית, לאחר שהזמרת העידה נגדו והשופטים קיבלו את טענותיה. תחנת הרדיו שהסכימה לקבל אותו לזרועותיה נמצאת במיסיסיפי, שם הוא מגיש בימים אלה את רצועת הבוקר.



הבוס החדש של מולר אמר בריאיון כי הוא משוכנע שהמגיש אינו אשם, והוסיף כי הוא מאמין בהזדמנות שנייה. את המעריצים של הזמרת זה פחות משכנע, והם החליטו כי לא יעברו על העניין בשתיקה והגישו עצומה לתחנת הרדיו, בה הם דורשים כי הוא יפוטר.