אחרי ההפתעה שסיפק לקהל בשבוע שעבר עם הופעה משותפת עם נינט טייב, עומר אדם שוב הצליח להפתיע. אמש במהלך הופעתו האחרונה בהיכל מנורה מבטחים הזמין באופן בלתי צפוי את זמרת השנה של ישראל, עדן בן זקן, שישבה בשורה ראשונה, יחד עם בן זוגה.

אדם העלה את בן זקן לבמה, רגע לפני שגם היא חוזרת במופע נוסף משלה להיכל מנורה מבטחים ב-26 לפברואר. צמד הזמרים, שסביב שיתוף פעולה שלהם מתקיימת חרושת שמועות מזה תקופה, הדהים את הקהל בביצוע משותף ללהיט של עדן "לזאת שניצחה" לתשואות הקהל. 

עומר אדם מארח את עדן בן זקן. צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

כזכור, בחודש דצמבר גרם הזמר להיסטריה ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו,"אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות קרסו והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר. 

עומר אדם מפתיע את עדן בן זקן. צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אחרי שפתח מועד למופע חמישי במספר, התסריט חזר על עצמו. אדם פרסם אז בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלו הודעה על מופע שנערך אמש מבטחים בצירוף הכיתוב: "אני יודע שעשיתי קצת בעיות שבוע שעבר ואכזבתי לא מעט אנשים וזה ממש לא מכבד. אז קודם כל סליחה ומחילה. דבר שני אני פותח עוד הופעה ממש עכשיו. אבל... ויש אבל גדול אם אתם לא שוברים את האתר ומרסקים את הקווים אני לא בא. אז ‏חברים וחברות יקרים מופע קרבי ומיוחד נפתח היום. בלי משחקים, תכינו את הנעלים הגבוהות ותעלו על מדי א׳ 'אחרי כל השנים'. יוצאים לקרב".