במשך השנים ידעו הקריירה, החיים והדעות של גילי ארגוב, בנו של מלך הזמר המזרחי הוותיק זוהר ארגוב, שינויים רבים. מאז שהוציא את אלבומו הראשון "אבא שלי" בגיל 16 עברו חייו תהפוכות רבות, וביניהן התמכרות לסמים, כאשר בתקופת השפל שלו, מי שעזר לו היה מלך הזמר המזרחי החדש, אייל גולן.

לפני חודשיים, הוציא גולן "דואט" המסמפל את שני מלכי בז'אנר מהתקופות השונות, בו הוא עורך את קולו שלו ואת קולו של ארגוב לכדי שיר משותף בשם "נכון להיום". בנו גילי, פחות העריך את המחווה ואמר "לא צריך את זה. אבי זיכרונו לברכה השאיר לגולן אבק בביצוע".



את הדברים הציג ארגוב בתוכנית "אנשים" של קשת עם חיים אתגר וקורין גדעון. במהלך השיחה אמר: "אייל הוא מלך בזכות עצמו ולא צריך לחפש לעצמו דואטים עם אדם שנפטר. זה מחמם את הלב ונותן הרבה כבוד אבל אני חושב שאייל הוא מלך בזכות עצמו".

כעת, עם יציאת שיר חדש המסמפל את שני הקולות תחת השם "עוד דקה את נעלמת" נראה כי גילי שינה את דעתו. "זה שיר נפלא, יצא יפה מאוד, זה מה שקורה כששני ענקים נפגשים", אמר היום (רביעי) ל"מעריב אונליין".



את השיר הקודם פחות אהבת?
"נכון, השיר הקודם פחות אהבתי, בשיר הזה, 'עוד דקה את נעלמת' הוא ממש ריגש אותי הם יצאו ממש יפה ביחד".

לפני שלושה חודשים ציינו שלושים שנה למותו של אביך, והוא קיבל הרבה כבוד וכתבות, איך הרגשת עם זה?
"אחרי כל כך הרבה שנים, הרגשתי שהמניה של אבא שלי צניחה. וזה מפרגן לי, זה כבוד גדול בשבילי להיות הבן של זוהר ארגוב", אמר הזמר. "אייל גולן לא רק תרם לי כסף, הוא החזיר לי את החיים במתנה, ונולדה לי ולאשתי היקרה ורד ילדה שקוראים לה זוהר ארגוב. זה עושה לי כבוד שבא בן אדם כזה ענק נוגע במותג ארגוב. זה מחמם את הלב, זה מאוד שימח אותי, אני ממש אהבתי, ריגש אותי".



אתה גם ממשיך ליצור בימים אלו?
"כן, אתמול יצא סינגל חדש שלי 'מרוב אהבה'. חבל שבתקשורת, לא מתייחסים, לא מסקרים ולא מפרגנים כל כך. רק חזרתי לפני שנתיים מכל מיני התמכרויות, ואני אני ממשיך לתת ולתת".