היום מציינים ברחבי העולם את ולנטיינס דיי – יום האהבה, ועל אף שבכלל לא מדובר בחג שלנו – אנחנו אף פעם לא נפספס הזדמנות לחגיגה. אז אם טרם התארגנתם על מתנה יפה – עדיין נותרו לכם כמה שעות, ואם אתם מחפשים איזה שיר נחמד לשים ברקע – עדיף שלא תבקשו עצה מהבריטים.



סקר חדש שעלה באתר חיפוש המילים LYRICFIND מגלה כי השיר הפופולארי ביותר בבריטניה בשבועות האחרונים הוא דווקא שיר קורע לב שעוסק בהבנה שכנראה שאתם פשוט לא מתאימים. לא ברור מה עובר על הבריטים, באוסטרליה מנגד, השיר הפופולארי ביותר בשבועות האחרונים הוא דווקא שיר האהבה "הוואנה" של קמילה קביו.



בסקר נבחנו שירים משמונה מדינות – ארה"ב, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ברזיל, ובריטניה, בכל המדינות שירי האהבה לקחו ובגדול, ורק בבריטניה, השיר הפופולארי ביותר היה דווקא שיר הפרידה.



אז מה עובר על הממלכה? לא ברור, אבל תיכף יש להם שם חתונה מלכותית, מקווים שמצב הרוח ישתפר בהקדם!



אז מי יופיע בחתונה המלכותית?
ואם כבר בחתונה המלכותית עסקינן, השאלה שמטרידה את הממלכה כולה כרגע היא – מי יהיה אחראי על התוכנית האומנותית באירוע, ולנו יש תשובה!



מגזין US Weekly מדווח כי הנסיך הארי פנה באופן אישי לאד שירן, וביקש ממנו להופיע בחתונה. אד שירן הביע בעבר רצון ועניין לשיר בחתונה, וכעת נראה כי גם בני הזוג מעוניינים שהוא יתפוס את המיקרופון באירוע.



לפי השמועות גם אלטון ג'ון – ג'ינג'י שלישי עד כה חוץ משירן ומהחתן, יבצע שיר בחתונה. הזמר הודיע לאחרונה כי הוא מבטל כמה הופעות מאחר והן נופלות על תאריכים הסמוכים לאירוע – כך שאת הגעתו לטקס הוא כבר אישר, עכשיו כולנו צריכים לחכות ולראות האם גם אלטון ג'ון ישיר בחתונה המלכותית.