הופה הופה פה זה לא אירופה: המוזיקאי הוותיק רינגו סטאר העלה סרטון בו הוא מזמין את מעריציו מאירופה להגיע לסיבוב הופעות הקיץ שלו לשנת 2018, מאמסטרדם ועד ישראל שהיא "לא באמת אירופה". הסרטון שעלה לעמוד הרשמי של החיפושית, מציג את הזמר, כשהוא מזמין את הצופים למופעים שלו כפי שנוהגים לעשות אומנים רבים, והזכיר לישראלים אמת גאוגרפית שהאירוויזיון כמעט גרם להם לשכוח.



"חופש ואהבה לכולם", פתח המוזיקאי את הסרטון. "יום יפה בלוס אנג'לס, אני רוצה לספר לכם שבחודשי הקיץ המוקדמים, יוני ויולי, אנחנו נוסעים לכל מקום באירופה, מאמסטרדם ועד ישראל, שהיא אל באמת באירופה, אבל זה מה שאנחנו עושים. אנחנו נוסעים לאיטליה ולספרד, ואני מקווה שתבואו לראות את המופע".



כזכור, סטאר, שמוכר יותר מכל בזכות תפקידו כמתופף המיתולוגי של להקת הביטלס  יגיע לישראל ויקיים שתי הופעות בהיכל 'מנורה מבטחים' בתל אביב בתאריכים ה-23 ו-24 ביוני.



זו תהיה הופעתו הראשונה של סטאר בן ה-77 בישראל, במסגרת סיבוב ההופעות שמלווה את האלבום "Give More Love" שיצא בספטמבר האחרון. כמה תצטרכו לשלם כדי לראות את החיפושית? המידע הזה טרם התפרסם, אך ניתן לנחש שמדובר בכמה מאות שקלים לכרטיס בסיסי, ויותר מכך למתחם "גולדן רינג".



רינגו סטאר, שנולד בליברפול בשנת 1940 תחת השם כריצ'רד סטארקי ג'וניור, הצטרף ל"ביטלס" ב-1962 במקומו של פיט בסט, שהודח מהלהקה. עם התפרקות החיפושיות פנה כמו שאר חברי הלהקה לקריירת סולו, שבמהלכה הוציא כ־15 אלבומים ועשרות להיטים, ביניהם: "It Don't Come Easy", "You're Sixteen You're Beautiful", "Photograph", "The No-No Song".