ביברמאניה: הוא אומנם רק בן 24, אך עם הספק כמו שלו, אין ספק שגם לג'סטין ביבר מגיעה תערוכה המוקדשת כולה לתמונות, מיצגים ופריטים הקשורים לזמר שהצליח לכבוש כבר את כל העולם. התערוכה, שנפתחה בסוף השבוע האחרון במוזיאון הממוקם בעיר הולדתו בקנדה, נקראת "ג'סטין ביבר – צעדים לכוכבות", וחושפת פריטים מחייו האישיים של הזמר.



אז מה תמצאו שם? כמה זוגות נעליים של ביבר, תלבושות איתן עלה להופיע, כמה גלשנים שלו, וגם מכתב אישי שכתבה לו בזמנו הגברת הראשונה מישל אובמה. 




 

A post shared by Becky Willard (@beckykwillard) on



 

A Pattie e os avós maternos do Justin, Bruce e Diane já foram visitar a exposição. ❤

A post shared by Updates Bieber (@updates_bieber) on





נראה שמעריציו של ביבר מכל רחבי העולם משתוללים בגלל התערוכה. מנהל המוזיאון סיפר בריאיון למגזין בילבורד כי הוא קיבל כבר פניות והתעניינות בנוגע לתערוכה מספרד, יפן, איטליה ואפילו דרום קוריאה.

התערוכה מכילה 125 פריטים הנוגעים לזמר ולחייו, 60 מהם, סופקו על ידי ביבר וקרוביו. נראה שמעריציו בהחלט משתפים פעולה עם התערוכה ותורמים גם הם לא מעט זיכרונות וחפצים שאספו לאורך השנים. ביבר עצמו טרם הגיע לתערוכה – שתישאר פתוחה עד סוף 2018 – כך שיש לו מספיק זמן להגיע ולבקר.

דרייק ממשיך לתרום
לפני שבוע בדיוק סיפרנו לכם כי דרייק החליט להוציא סכומי כסף לא מבוטלים על כל מיני אנשים שהוא לא מכיר, בין היתר על סטודנטית לה החליט לממן את הלימודים, או על אנשים שערכו קניות בסופר שכונתי – וגילו בקופה כי דרייק מתכוון לשלם להם על הרכישה.

רבים תהו מה הוביל לפרץ הנדיבות המפתיע – וכעת מסתבר שכל המעשים הטובים הללו הם חלק מקידום של הזמר לקליפ חדש שלו שעלה שלשום לרשת ונקרא god's plan, וכבר מתקרב לעשרה מיליון צפיות.



לאורך הקליפ ניתן לראות את הראפר הקנדי תורם כמעט מיליון דולרים לעוד שלל אנשים נזקקים, מסייע כלכלית לבתי ספר, מעניק צעצועים לילדים, ואפילו מחלק כמה רכבים לכאלה שידם אינה משגת.

על אף שיש שיבקרו את המהלך, בסופו של דבר מדובר על תרומה יפה לחברה - במקום להוציא את הסכום על תפאורה, רקדנים, הפקה מורכבת ועריכה נוצצת – דרייק בחר לחלק את הכסף לאלה שזקוקים לו באמת – וזה שווה את הכל.