חייו של גילי ארגוב עברו שינויים רבים בשנים האחרונות. לאחר שיצא מהתקופה הקשה בה היה מכור לסמים קשים, וקיבל עזרה מלא אחר מאשר אייל גולן, בנו של זוהר ארגוב, הספיק להתחתן ולהפוך לאבא לתינוקת שנקראה על שם אביו המנוח. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר הזמר על חייו החדשים: "אני נמצא כיום בתקופה מדהימה, התחתנתי ונולדה לי ילדה. אשתי ורד רוב הזמן נשארת בבית ומטפלת בה. אני מרגיש טוב עם עצמי לאחר שהבאנו לעולם נכדה לאבא שלי ויצרנו קצת נחת בשמיים".



"אני מאחל שכל מה שלא קיבלתי בילדותי מאבא שלי היא תקבל", הביע תקווה ארגוב. "אני, כמו כל הקהל, חש געגוע גדול לאבא שלי. אני מתגעגע בעיקר לריח שלו ולמגע, ומעריך כל מילה טובה שקיבלתי ממנו וגם כל סטירה מחנכת".





"אפשר להבין את אבא שלי", ציין ארגוב: "הייתה לו אחריות כבדה כפורץ הדרך של המוזיקה המזרחית והים תיכונית בארץ. הוא עבר המון קשיים באותה תקופה וההצלחה נפלה עליו כמו מטאור. ההצלחה הזו הייתה גדולה מאוד ובלבלה אותו ולכן לא היה לו זמן בשבילי. אילו יכולתי לראות אותו שוב הייתי מחבק אותו. בתור ילד קטן לא סלחתי לו על התנהגותו, והיום אני מבין זאת. למדתי מהטעויות של עצמי כשנפלתי למעגל הסמים ולמדתי להבין את אבא שלי".



כשנשאל כיצד הוא שומר על עצמו כדי לא לשוב לסמים סיפר: "אני נשאר קרוב למשפחה שלי ומוצא את עצמי עסוק מידי יום. אני ממלא לי את היום בדברים חיוביים ומתרחק מדברים שיכולים להשפיע על סגנון חיים שלא בריא לי. אמנם אני לא מרוויח מיליונים ממוזיקה אך חזרתי להופיע ולתפקד". 




עתה משחרר ארגוב, את הסינגל חדש "זוהר שלי" אותו הוא מקדיש לאביו, אשתו ובתו ומספר: "זהו שיר אהבה לכל האנשים היקרים לי. הפקתי את השיר במימון עצמי כי אני אוהב מוזיקה, כיף לי להיות עסוק בה. אני מודה לבורא עולם על הבת המקסימה שקיבלתי ועל המתנה הגדולה הזו. אני אסיר תודה לאלוהים וגם לאמא שלי היקרה ששמרה עליי, השיר הזה מחמם לי את הלב כל פעם מחדש".

עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן