הרשת סוערת בעקבות דבריו של הזמר יהורם גאון, שאמר אתמול בתכניתו בגלי צה"ל כי "עד מדינה הוא מלשן, איש קריות ועבריין", זאת על רקע הפיכתו של שלמה פילבר לעד מדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת חקירת פרשת בזק (תיק 4,000). גאון אף ציין במהלך השידור כי "הוא נמצא בתחתית סולם הערכים עליהם אנו גדלים כבני אדם. למלשינים אל תהי תקווה".



חבר הכנסת יוסי יונה (המחנה הציוני) כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "יהורם גאון מעמודי התווך של התרבות הישראלית ויש לו זכויות רבות. אבל ביקורתו על עדי מדינה מביכה, בלשון המעטה. האמירה 'למלשינים לא תהי תקווה' נוספה לתפילה שמונה עשרה בסוף בית שני והיא כוונה נגד יהודים שהלשינו על אחיהם לשלטונות זרים".



העיתונאי אטילה שומפלבי הוסיף: "אני אוהב את יהורם גאון אהבה גדולה. מכירו אישית. מעריץ את האמן הסופר מוכשר שהוא. לא מבין את אמירתו ההזויה היום ברדיו על עדי מדינה".



מלבדם, הקומיקאי רמי ורד תקף אף הוא את גאון בחשבון הטוויטר שלו: "אם יהורם גאון היה נשדד בביתו ומקבל מכות רצח, ועד מדינה היה מפליל את השודד, גאון היה מנשק לעד המדינה את הרגליים".



הזעם על דבריו בא לידי ביטוי גם בהערות שפרסמו משתמשים ברשתות החברתיות. אחד מהם כתב כי "זקנתו של יהורם גאון מביישת את זקנתו הקודמת", בעוד שאחר ציין כי "ליהורם גאון לא מגיעה לא סליחה ולא מחילה. דברי הבלע שלו כלפי שלמה פילבר היום, בתחנת רדיו ציבורית (גלי צה"ל), חמורים במיוחד, משום שהם עלולים להרתיע חושפי שחיתויות. באופן אישי, צר לי לגלות שאחד מגיבורי הילדות שלי הפך לאדם חשוך, עם דעות בלתי מתקבלות על הדעת". גולש אחר ציין כי "יהורם גאון הוא אמסלם (יו"ר הקואליציה) עם פרס ישראל".



מהעבר השני, היו כאלה שחיזקו את הזמר, כאשר אחד מהם כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "יהורם גאון שלנו אומר את האמת ללא כחל וסרק!". גולשת אחרת תקפה: "בושה וחרפה איזה תגובות מכפישות על יהורם גאון. מקללים ומכפישים רק משום שאמר דברי אמת שכל בר דעת יודע. שמאלנים עלובים ובזויים גם בגלגול הבא לא תגיעו לקרסוליים של גאון".



גולש נוסף הצטרף אליהם, באומרו כי "יהורם גאון אמר היום כי פילבר מכר את מכריו ומקורביו כדי למלט את נפשו. התנהגות כזאת, הוסיף ואמר גאון, הינה מבחילה, ונמצאת בתחתית סולם הערכים. ‏‏אתה צודק-יא קאזה".