את מארין לה פן – מועמדת הימין הקיצוני שהפסידה לאחרונה במירוץ על נשיאות צרפת – רובנו מכירים. עכשיו, בזכות אלי גולדינג למדנו להכיר גם את אחייניתה הצעירה – מריון לה פן החברה גם היא במפלגת החזית הלאומית. בכינוס פוליטי שנערך במרילנד ארה"ב בסוף השבוע האחרון, עלתה לה פן הצעירה לנאום על הבמה, כשברקע מתנגן שירה של גולדינג - ‘Burn’. מסתבר שכדי להשתמש בשיר בעצרות פוליטיות מהסוג הזה, יש לבקש אישור מיוחד – רק שזה לא קרה, מה שהכעיס מאוד את הזמרת.



בציוץ שהעלתה אלי גולדינג היא כתבה: "לא נתתי למארין לה פן אישור להשתמש בשיר שלי בוועידה. אל תשתמשי בו בעתיד!". כשהגולשים העירו לה כי בשיר השתמשה דווקא מריון לה פן ולא מארין – ענתה הזמרת – "אין הבדל!".







 

גולדינג מצטרפת לשורה ארוכה של אומנים שמסרבים לאפשר לפוליטיקאים להשתמש בשירים שלהם בעצרות פוליטיות – והמקרה הזה מתרחש רק שבוע לאחר שלהקת אימג'ן דרגונס, חוותה מקרה דומה. בהחלט לא נעים, בטח אם דעותייך רחוקות שנות אור מדעות הפוליטיקאי שעלה לנאום לצלילי השיר שלך.





ולקינוח: פרינס!
 אנחנו מקווים שכבר סיימתם את ארוחת הערב שלכם, כי הידיעה הבאה תגרום לכם לרצות לחתוך ישר לקינוח. שנתיים חלפו מאז הלך הזמר פרינס לעולמו, וכדי לסייע בשמירה על המורשת שלו, בקרוב תוכלו למצוא בחנויות הספרים ספר שכולו מחווה לזמר – רק הפעם, מזווית מעט שונה. 





"Little Red Velvette" הוא ספר אפייה חדש שיצא בקרוב, ומושפע מהזמר ומיצירותיו המוזיקליות. אז מה תמצאו שם? מתכון לעוגות Purple Rain, לטארט אוכמניות סגלגל, לקאפקייקס Kiss, ולעוד שלל מתכונים המושפעים מהשירים של הזמר או מהצבע הסגול שהיה כל כך מזוהה איתו.





הספר יהיה זמין לרכישה ברשת – החל מ-21 באפריל, יום השנה למותו של פרינס, שהיה צריך לחגוג השנה את יום הולדתו ה-60. אם אתם רוצים להיות הראשונים שיזכו לעותק, תוכלו להירשם להזמנה כבר עכשיו באתר חנות הספרים הבריטית Belly Kids.