ימים לא קלים עברו על עדן בן זקן מאז שסרטון בו היא מחליפה בגדים בחנות דלף לרשת, והערב (שני) היא עולה על הבמה בהופעה מיוחדת בפעם הראשונה מאז התקרית שאירעה לפני שבוע ויום. מופע ה"סולד אאוט" שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים, יכלול הופעת אורח של הזמר רותם כהן, שזכה להצלחה גדולה לאחרונה עם שחרור הדואט שלו עם אנריקה איגלסיאס וביצוע בכורה של השיר החדש שלה "תל אביב הלילה". עוד לא ברור אם הזמרת תבחר להתייחס לתקרית הסרטון שדלף ולשתף את מעריציה בתקופה הקשה שעוברת עליה.



צילום מסך
צילום מסך


ביום שישי האחרון הגיבה הזמרת לראשונה ברשת. "כפי שאתם יודעים אני עוברת ימים לא קלים, אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שתומך בי, אני מתחזקת בזכותכם", כתבה עדן בחשבון האינסטגרם שלה. "עכשיו ניתן למשטרה לעשות את העבודה, אני בטוחה שהם יעשו אותה על הצד הטוב ביותר! תודה רבה לכולם נתראה בהיכל מנורה ביום שני הקרוב. שבת שלום", הוסיפה בן זקן.  



כזכור, הזמרת מדדה בגד ים בחנות להלבשה תחתונה בבעלות הדוגמנית נטע אלחמיסטר ונועה בני ושם תועדה מתפשטת במצלמת האבטחה של החנות. על פי החשדות אחד מעובדי החנות שראה את הסרטון הדליף את הצילום לרשתות החברתיות.



עו"ד גיא אופיר, פרקליטה של בן זקן, התייחס לפרשה והבהיר: "עדן בן זקן ונטע לא חברות. המונח חברות היא מונח שהתקשורת הדביקה, ההיכרות היא הכירות כי הן מאותו שוק. העלנו שורה של תמיהות לגבי התנהלות החנות בה ביקרה עדן בן זקן אשר טוענים שהשרת שלהם נפרץ והופץ ברשת. תהינו כיצד סרטון שצולם באיכות HD באפריל 2017 נשמר עשרה חודשים בשרת בעוד שסרטוני אבטחה נשמרים בדרך כלל בין מספר שבועות לחודש. מוזר לי שמישהו יפרוץ לשרת ויחפש סרטון שהיה לפני עשרה חודשים ברשת, מדובר בהמון שעות הקלטה לחפש בהם את הסרטון".