סערת MeToo# מסרבת לדעוך: המלבישה של ערוץ הבידור E! סיפרה כבר בחודש נובמבר האחרון בתקשורת כי ריאן סיקרסט הטריד אותה מינית, וכעת, נחשפים הפרטים של מה שלכאורה התרחש במשך שנים בחדר ההלבשה. סוזי הארדי, עובדת הערוץ המצליח שהתלוננה נגד סיקרסט, העבירה לבית המשפט את פירוט העבירות שלטענתה ביצע בה מגיש הטלוויזיה, והיום (שלישי) הן התפרסמו באתרים בארה"ב.



הארדי טוענת כי במספר תקריות שונות סירקט חפן אותה באיבר מינה, ולאחר אחת הפעמים גם שאל אותה אם היא הולכת לתבוע אותו על כך. עוד טוענת המלבישה כי המגיש חיבק אותה בניגוד לרצונה כשהוא לובש תחתונים בלבד, תוך כדי שהוא מתחכך בגופה באיבר מינו.





הארדי טוענת כי מגיש "אמריקן איידול" ביצע את המעשים לאורך תקופה ארוכה החל משנת 2007. המלבישה אומרת גם שדיווחה על התקריות כבר ב-2013 לערוץ שהחליט לפטר אותה בעקבות כך. לטענתה המנהלים העדיפו להגן על המגיש הוותיק, שהנו טאלנט מזוהה עם הערוץ ומנחה שלל תוכניות ביניהן "טופ 40", תוכנית הרדיו "האוויר עם ריאן סיקרסט", ו"חי עם קלי וריאן".



עורך דינו של סיקרסט פרסם הצהרה המכחישה את טענותיה של המלבישה על הטרדה מינית: "הרשת הודעה לנו כי היא מינתה ועדה חיצונית לבדיקת טענותיה של המתלוננת, וכי מסקנותיה היו שאין מספיק ראיות כדי להוכיח את הדברים".



"סוזי הארדי ניסתה לסחוט את ריאן סיקרסט ב-15 מיליון דולר", נכתב בהצהרה. "אחרי שמרשי סירב לשלם לה את הכסף, והוועדה שמינה ערוץ E! הגיעה למסקנותיה, היא יוצאת עם הצהרותיה המופרכות לתקשורת".