חוזר לבמה: כחודש לאחר ששוחרר מבית החולים איכילוב בתל אביב, הגיע אמש הזמר אדם למסיבת הפורים של עובדי המרכז הרפואי, שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל תל אביב, והופיע לקול תשואות מאות הנוכחים. אדם, נלחם על חייו במחלקה לטיפול נמרץ ובתום שלושה חודשים של אשפוז התאושש ושוחרר לביתו. 


עם שחרורו הבטיח : “עוד אחזור לשיר", ואמש הוא קיים. הוא עלה לבמה לשיר את “בלדה של כוכבים" ולהביע הוקרת תודה לצוות הרפואי שטיפל בו. “אני רואה כאן פרצופים מוכרים", אמר בהתרגשות.

אדם בהופעה חד פעמית מודה לרופאי איכילוב במסיבת פורים אנגר 11
אדם בהופעה חד פעמית מודה לרופאי איכילוב במסיבת פורים אנגר 11


כזכור, לאחר תקופה ארוכה בה היה מאושפז בבית החולים, כשאף נפוצו ידיעות על כך שחייו בסכנה, לפני חודש שוחרר מחר הזמר אדם לביתו, לאחר שהחלים ממחלת הצהבת ממנה סבל. אדם, אשר חזר לכותרות בעקבות מצבו, היה מוקף בבני משפחתו וחברים לאורך התקופה, כשגם מעריצים ובעיקר מעריצות מאותה התקופה התעניינו במצבו והידיעות על מצבו זכו לחשיפה נרחבת בכלי התקשורת.



בפוסט שפרסם לפני כארבעה וחצי חודשים, חשף הזמר כי הוא אושפז בבית החולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה. מדובר בניתוח פשוט כביכול, אך הוא הסתבך וגרם לו למחלת צהבת וכאבי בטן, שבגללם אושפז שוב. במהלך האישפוז לקה אדם בדלקת חריפה באיברים הפנימיים, תהליך שלפי רופאיו, יכול להיות ארוך ומסוכן מאוד.