לרגע הזה ציפינו מאז הגמר: רק לפני חודש הזמרת הצעירה עדן אלנה, לקחה בסערה את גמר "אקס פקטור ישראל" כשביצעה את השיר "Human" של כריסטינה פרי, וכבר היא מקליטה דואט מרגש ביותר עם המנטור שלה בתוכנית, הזמר עברי לידר. השניים נכנסו יחד לחדר ההקלטות לכבוד יום האישה וביצעו קלאסיקה ישראלית שקשה להישאר מולה אדישים, אותה ביצעה במקור ריקי גל.



"לכבוד יום האישה ולקראת המופע החדש שלנו 'כאן ועכשיו', אני שמח לארח את עדן אלנה לדואט עם הקלאסיקה הכל כך יפה הזאת 'היי שקטה'", כתב לידר בחשבון האינסטגרם שלו. "מוזמנים להקדיש את הביצוע שלנו מחדר החזרות לאישה הכי חזקה ואהובה בחייכם... ונתראה בקיסריה ב-10.5 #יוםהאישהשמח"





עוד ביום הגמר, סיפר לידר ל"מעריב אונליין", כי היא צפה את הניצחון של הזמרת בת ה-17 בתחרות, "כן, חשבתי שזה מה שיקרה, אבל כמו עדן לא הייתי בטוח. היו מתמודדים מצוינים, ובסוף היא מצאה את עצמה מול גיא יהוד שהוא פנטסטי. הוא זמר נהדר, אתה לא יכול לדעת דבר כזה בביטחון".



עדן אלנה בגמר אקס פקטור. אבשלום ששוני
עדן אלנה בגמר אקס פקטור. אבשלום ששוני



"זה כיף להיות פייבוריט", סיפר הזמר על כך שאלנה סומנה כמתמודדת מובילה לזכיה כבר מתחילת התוכנית. "אבל מצד שני זה גם מקשה עליך באיזשהו אופן. עדן התמודדה עם זה נורא יפה. אם כולם אומרים לך שאתה 'אמור' לזכות, אז גם הפחד שלך לאכזב, הפחד שלך לא לעמוד בציפיות הוא מאוד גדול. כל הדברים האלו שיכולים להיות לאמן דברים מלחיצים - עדן התמודדה איתם מאוד יפה".