מאז שאתמול דלף לרשת השיר הבא שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בליסבון, "Toy", של זוכת "הכוכב הבא" נטע ברזילי, הרשת גועשת. מעריצי אירוויזיון רבים החלו כבר להמר על הסיכויים שלו בתרות האירופית, ובעולם "Toy" כבר כבש מקומות גבוהים בטבלאות ההימורים, בין השאר גם כאלו שחזו לו ניצחון בתחרות האירופית.

דניאל דונקלמן, עורך חדשות האירוויזיון של "כאן", מספר ל"מעריב אונליין" על המרכיבים בשיר שעשויים להזניק אותו למקום הראשון בתחרות: "אין ספק שמאפית טדי-מדלי עשו את זה שוב, וההבטחה של נטע שההימור עליה ישתלם, אכן מקיימת את עצמה. כמו במכונת מזל בקזינו, הכל כאן נופל על 7 וזורח ומצלצל. ההפקה המהוקצעת – צ'ק. האקסצנטריות של שבאה לידי ביטוי – צ'ק. הלוק הנכון – צ'ק. הנגיעות המזרחיות והמילה וחצי בעברית כדי שלא ישכחו מאיזה אזור אנחנו באים – צ'ק. הטקסט המתובל ברפרנסים בתרבות הפופ (וונדר וומן, פיקאצ'ו) – צ'ק. הערך המוסף הטקסט הפמיניסטי בהשראת קמפיין MeToo# – צ'ק! מדובר בשיר הטוב ביותר שלנו בתחרות מאז 'גולדן בוי'".



"השיר הזה מהמם ותופס מהתו הראשון – והאימפקט הראשוני הוא הכל באירוויזיון, כי יש לך זמן מאוד קצר ליצור חוויה שתביא אותך למעלה הטבלה", מסביר דונקלמן. "על פניו מדובר באמת באחד השירים החזקים השנה, אבל זה לא בהכרח מספיק ולהופעה יש משקל כבד בתוצאה".

"אנו נמצאים בשנת אירוויזיון שבה אנחנו מהשירים המעניינים והמסקרנים, אבל מתמודדים בחצי הגמר בו התחרות חזקה יותר". מוסיף העורך. "השיר אורג בתוכו כל כך הרבה מרכיבים שדרושה יד אומן כדי לארוג אותו לכדי חוויה שלא תהיה כאוס. כאוס ובלאגן יכולים להביא אותך גם לתחתית הטבלה באירוויזיון אם כל הדברים לא יהיו בול במקום. תשאלו את לטביה בשנה שעברה שהגיעו עם סגנון דומה למקום האחרון בחצי הגמר שלהם על אף שיר מצוין. עכשיו הכדור בידי נטע והצוות שמאחוריה".