אפשר להגיד "שלום לכם ונמסטה" לצמד סטטיק ובן אל תבורי. בימים אלה ובחשאיות מוחלטת חתמו השניים עם איש העסקים האמריקאי-ישראלי חיים סבן על חוזה לעשור בחברת "Capitol Records" האמריקאית מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ. חברת התקליטים הגדולה בעולם תפיץ את הפרויקט הבינלאומי של הצמד, במסגרתו יקליטו שבעה אלבומים לועזיים במה שנחשב לחוזה היקר ביותר בתולדות עולם הבידור הישראלי. השאלה הגדולה שעולה בהקשר הזה היא האם השניים יפסיקו לייצר מוזיקה בעברית עבור הקהל הישראלי.



בין האמנים שהוחתמו לאורך השנים בחברת "קפיטול רקורדס" ניתן למנות את פרנק סינטרה, הביטלס, דיויד בואי, רד הוט צ'ילי פפרס, קייטי פרי ועוד.





במסגרת החוזה, הצמד ישחרר שירים בשפה האנגלית שישווקו בארה"ב ובאמריקה הלטינית בהפקתו המוזיקלית של מי אם לא ג'ורדי ג'ורדליש, שימשיך לשתף עימם פעולה גם בחו"ל.



"אני מאמין שהכישרון של סטטיק ובן אל ידבר לחובבי מוזיקה ברחבי העולם. יחד עם הצוות המקצועי שמלווה אותם, נשמח ב'סבן קפיטל גרופ' לסייע להם בפיתוח השלב הבא בקריירה הכל כך מיוחדת ומוצלחת שלהם", מספר סבן.




עולם המוזיקה אינו זר לחיים סבן, שהחל דרכו כבסיסט להקת האריות (להקת קצב ישראלית נודעת משנות ה-60) עימה אף הקליט כזמר סולן את השיר "פופולומו" בשנת 1966. בשנות ה-70 היה אמרגנן של להקות ישראליות דוגמת הצ'רצ'ילים ועם נסיעתו לנסות מזלו בחו"ל הפך לאמרגן של אמנים ישראלים שזכו להצלחה בצרפת בסבנטיז כמו ילד הפלא נועם קניאל והזמר יוני נמרי. בצרפת, אגב, ניהל חברת תקליטים משל עצמו.



בשנת 1983 עבר סבן להתגורר בארה"ב והפך למפיק על ואייקון בינלאומי אמיד ומצליח בכל העולם. בין היתר הקים את חברת התקליטים "סבן קפיטל גרופ" העומדת בשת"פ עם חברת "קפיטול רקורדס", מחברות התקליטים המובילות בעולם.

ביום שני הקרוב תנחת בישראל מפיקת השירה הבינלאומית אמילי רייט לביקור במהלכו יקליט הצמד בהדרכתה שני סינגלים בינלאומיים ראשונים ובחודש יולי כבר צפוי לצאת השיר הראשון לשוק האמריקאי. ההשקעה הראשונית בצמד עולה על חמישה מיליון דולר ועבורם זוהי רק ההתחלה.