הזמרת, השחקנית והכוכבת הארגנטינאית האהובה, נטליה אוריירו, הייתה אמורה לנחות מחר לטובת הופעה חד פעמית בישראל שתפתח סיבוב הופעות בינלאומי. שעות לפני טיסתה המתוכננת לישראל הפקת המופע התבשרה כי הזמרת אינה חשה בטוב והובהלה לבית חולים, זאת לאחר שלושה שבועות אינטנסיביים בהם צילמה סרט קולנוע חדש בכיכובה.



נטליה אוריירו

בשל כך ההופעה תאלץ להידחות למועד חדש, אשר יימסר ל-6000 רוכשי הכרטיסים, בצורה מסודרת על ידי משרד הכרטיסים ברגע שיתואם מחדש. נטליה מבקשת למסור למעריציה בארץ את אהבתה וכי היא מצפה לקראת המפגש איתם ומקווה שיקרה ממש בקרוב.





רק לפני חודש שחררה הזמרת סרטון בוא היא קוראת "שלום ישראל! מה קורה?" בעברית (כמעט) צחה, במסר מיוחד למעריציה בישראל. "התגעגעתי המון. אני מחכה לכם ב-20.3 בהיכל מנורה מבטחים. נשיקות!", הוסיפה הכוכבת לפני ביטול המופע והצביעה על לחיה, "נשיקה פה!".



שחקנית הטלנובלות הארגנטינאית שפרצה לתודעה הישראלית עם הסדרה "בובה פראית" ושלל להיטים ביניהם "Cambio Dolor", "Me muero de amor", ו"Corazon Valiente"' ניהלה במשך השנים רומן ארוך עם מדינתנו הקטנה שכלל שלל ביקורים מתוקשרים ואפילו אלבום מיוחד שבצילום עטיפתו הייתה אוריירו מכוסה בדגל ישראל. 





בין ביקוריה השונים בתחילת העשור שעבר עברה אוריירו תקרית זכורה במיוחד, שממש לא הייתה עוברת במציאות של היום, כאשר המנחה המצליח דודו טופז ז"ל נשך אותה בזרועה בשידור חי, במה שהיום היה נחשב להטרדה מינית חמורה שוודאי הייתה גורמת להורדת התכנית ולסערה תקשורתית רבתי.