מלך המוזיקה המזרחית הנוכחי במחווה מרגשת לאביו הרוחני, מלך המוזיקה המזרחית של שנות השמונים: הבוקר (ראשון) הודיעו מנהליו של אייל גולן כי הזמר משיק את אלבומו החדש הנושא את השם "נכון לתמיד" כמחווה יצירתית וייחודית לציון 30 שנה למותו של זוהר ארגוב ז"ל, בהפקתו המוזיקלית של יעקוב למאי.



"האלבום 'נכון לתמיד' הינו יצירת מופת לחיבור היוצא דופן של אייל גולן עם זוהר ארגוב ז"ל", נמסר בהודעה מ"רן רהב תקשורת". "השירים הנכללים באלבום הפכו במרוצת השנים לפסקולים ולקלאסיקות הגדולות ביותר בתולדות הזמר הישראלי". האלבום החדש מגיע אחרי שני סינגלים בהם גולן סימפל את קולו של ארגוב, "נכון להיום" ו"עוד דקה את נעלמת", שיצאו בחודשים האחרונים.





כזכור, בשנת 1987, לפני קצת יותר מ-30 שנה, הלך לעולמו זהר ארגוב, מי שנחשב בעיני רבים ל"מלך הזמר המזרחי" של כל הזמנים. עם פטירתו של ארגוב, נוצר חלל בתעשיית המוסיקה המזרחית ועל אף שאמנים כחיים משה, ישי לוי ועופר לוי הפכו לכוכבים בז'אנר, מעריצי ארגוב וחובבי הזמר המזרחי בכלל חיכו וציפו ל"מלך" חדש שיירש את ארגוב.




כל זה אירע בשנת 1997 כשאייל גולן פרץ לתודעה יחד עם אתניקס וחולל את "המהפכה החדשה של המוסיקה המזרחית". לאורך השנים נוצרו לא מעט השוואות בנוגע למי ראוי לתואר מלך הזמר המזרחי: ארגוב או גולן, ואפילו בסקר שקיימנו בדיוק כאן ב"מעריב אונליין" בחודש אוקטובר בין שניהם ארגוב קיבל 51% וגולן 41% (שאר האחוזים ניתנו לזמרים אחרים שנכללו בסקר).