אפליקציית סנאפצ'ט ספגה בסוף השבוע מכה קשה, לאחר שהזמרת ריהאנה פירסמה פוסט שיוצא נגד החברה, ואם אתם שואלים אותנו, אז בהחלט מגיע להם. הכל התחיל כשסנאפצ'ט החליטו לפרסם באפליקציה משחק חדש בשם: "האם הייתם מעדיפים". המשחק מציע לגולשים לבחור בין שתי אופציות, כשבפרסומת, האופציות המוצעות היו לתת סטירה לריהאנה, או אגרוף לכריס בראון – כתזכורת לתקרית האלימה מ-2009 במהלכה תקף הזמר את הכוכבת, בת זוגו באותה עת.


את ריהאנה– הפרסומת הזו קצת פחות הצחיקה, והיא העלתה לאינסטגרם סטורי בו כתבה כי השירות מבזבז כסף על פרסומת שמבזה קורבנות של אלימות בתוך המשפחה. סנאפצ'ט קלטו מהר את גודל הפאדיחה ומיהרו להוציא התנצלות – אך זה, כנראה כבר היה מאוחר מידי.



מניית החברה צללה, ואיבדה 800 מיליון דולרים מערך השוק שלה. כל זה קורה לאחר שבחודש שעבר, פוסט ביקורתי של קיילי ג'נר על האפליקציה חתך את שווי השוק שלה במיליארד ושלוש מאות מיליון דולרים.

לסיכום - נראה שלכוכבים בתעשיית הבידור יש השפעה עצומה על ערך של חברות – כך שרצוי לא להיות פזיזים, ולא לעצבן אף אחד, בטח אם יש לו מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות.


הנשים של המוזיקה נגד אלימות כלי הנשק

בעוד מספר ימים צפויה להתקיים צעדת מחאה נגד אלימות כלי הנשק, שאורגנה על ידי תלמידים מבית הספר במדינת פלורידה, בו אירע לפני מספר שבועות טבח קשה שהוביל למותם של 17 קורבנות.

בין המשתתפים תמצאו גם את מיילי סיירוס, אריאנה גראנדה, דמי לובאטו וג'ניפר הדסון שהסכימו להשתתף באירוע החשוב, כך חשף בריאיון ל-CNN אחד מהניצולים, שמארגן את הצעדה.

לדבריו, הארבע הולכות לצעוד ביחד עם התלמידים ולתמוך במטרה החשובה – מחאה נגד האלימות הקשה שנוצרת בעקבות אי הפיקוח על מכירת כלי נשק בארה"ב – נושא שמעורר כבר שנים מחלוקות קשות בתוך המדינה. המצעד יתקיים במוצ"ש הקרובה בוושינגטון הבירה– כשרבים נוספים כבר הביעו את תמיכתם באירוע החשוב.