היבול הטלוויזיוני המסקרן שהולך להגיע למסך בחודשים הקרובים: תחת דוק סודיות חשפה הבוקר (שני) "yes" את הפקות המקור שלה לשנה הקרובה - 2018 ולתחילת שנת 2019. החברה הציגה 19 הפקות ישראליות, מתוכן תשע הפקות מקור חדשות, ארבע הפקות מקור תיעודיות ושש עונות ממשיכות לסדרות המצליחות.


"המנצח", בכיכובו של ליאור אשכנזי. באדיבות YES

עונות נוספות צפויות לצאת סדרות "תאג"ד", "כבודו", "השוטר הטוב" ו"האחיות המוצלחות שלי". גולת הכותרת של הבוקר הייתה הבטחת החברה להמשיך עם הסדרה המצליחה "פאודה", שזכתה ב-11 פסלונים בטקס פרסי הטלוויזיה, לעונה שלישית. מנכ"ל "yes" סיפר כי בחברה שואפים לגלות את "הסדרה הבאה שתשבור את הגבולות".



אחת המתמודדות על התואר היא, "עיר מקלט", סדרה מקור חדשה של עוזי וייל ואיתן צור, שנכתבה על פי הספר של ליעד שהם, שעוסקת בבעיית המהגרים והפליטים, וכוללת קאמבק של השחקנית חני פירסנברג כגיבורה, לצד שחקן אפריקאי מסתורי ומסקרן. "גם הסיפור הכי פסיכי שחשבנו שהמצאנו לפתרון בעיית הפליטים - לבסוף קראנו עליו בעיתון", אמר וייל. "הפוליטיקאים מנסים לפתור זאת באמצעות סיסמאות וזה לא ילך".



"עיר מקלט". אוהד רומנו
"עיר מקלט". אוהד רומנו



הסדרה "תום יער עושה את שביל ישראל" שזכתה אף היא לפני כשבוע בפרס הדוקו-ריאליטי הקומי בטקס פרסי הטלוויזיה, זוכה לעונה שנייה בה תעבור הקומיקאית בגרות. "רציתי שפרק המשך יהיה 'תום יער עושה את אסי כהן', אבל זה לא התאפשר", אמרה הכוכבת והתוודתה כי פרשה מהתיכון ללא בגרות, טקס סיום או חברים, חוויות אותן תנסה לתקן באמצעות התוכנית.



"תום יער משלימה בגרות". אוהד רומנו
"תום יער משלימה בגרות". אוהד רומנו



יוצרי "שטיסל" יחזרו גם הם עם סדרה חדשה, "המנצח", בכיכובו של ליאור אשכנזי, שתעקוב אחר מנצח תזמורת מוערך שמחליט לפרוש כדי לנצח על חבורת זמר מקומית. עוד סדרה מבטיחה שהוצגה במסיבת העיתונאים היא "על הספקטרום" דרמה קומית בכיכובה של נעמי לבוב ("יונה"), ובבימוי יובל שפרמן, על שלושה צעירים בעלי מוגבלות עם תפקוד גבוה שמנסים למצוא את עצמם בעולם כשותפים בדירה אחת.



עוד הציגה החברה הפקות מקור מסקרנות על "משה כחלון שלא הכרתם" בסרט "המועמד", "החיים הסודיים של שייקה אופיר" ועוד. 



"הנוכלות", עדן נינוה ארביב
"הנוכלות", עדן נינוה ארביב



הסוד הגדול ביותר שנחשף הבוקר הוא חזרתה של יעל פוליאקוב שגלתה במתחרה "הוט" עם הסדרה "הפוליאקובים". פוליאקוב תחזור לגלם יחד עם אילן פלד את הצמד האהוב תקווה ומירי פסקל מ"אחר העם אחד", הפעם כמנקות שגונבות מבתים של עשירים בסדרה שתקרא "הנוכלות".