אין ספק שכשאמא שלך היא ביונסה ואבא שלך הוא ג'יי זי, הילדות שלך היא מעט שונה משל שאר הילדים, כך יודעת היטב בלו אייבי קרטר, ביתם הבכורה של שני הכוכבים, שבילתה בסוף השבוע האחרון במכירה פומבית, בילוי לא שגרתי לילדה קטנה, אך עם זאת, נראה שהגברת הצעירה בכל זאת הצליחה ליהנות מהחוויה.



המשפחה הגיעה לאירוע גאלת אומנות שנתית שהעניקה השנה פרס לביונסה ולאמו של ג'יי זי, גלוריה קרטר, על פעילותן ההומניטרית. במסגרת הגאלה, בוצעה מכירה פומבית של פרטי אומנות, ובלו אייבי בת ה-6, החליטה להשתתף ולהפתעת הוריה, הרימה את השלט כשההצעה עמדה על 19 אלף דולרים לפריט אומנות.





לבסוף, רוכש אחר שהציע 20 אלף דולרים, זכה בפריט, אך אל דאגה, בלו אייבי לא יצאה בידיים ריקות. בתם של ג'יי זי וביונסה רכשה תמורת עשרת אלפים דולרים ציור אחר שתוכל לתלות בחדרה.



מדוע בוטלה ההופעה של "The Roots" בטקסס?
אלפי מעריצים של להקת "The Roots" התאכזבו מאוד לגלות שלשום כי ההופעה לה חיכו חודשים ארוכים והייתה אמורה להתקיים באותו הערב באוסטין טקסס, לא תתקיים.



את ההודעה על הביטול קיבלו המעריצים ממתופף ההרכב שפרסם פוסט לא ברור שמאוחר יותר גם נמחק, בו נכתב כי בגלל מקרה חירום ההופעה לא תתקיים והוסיף כי הוא אינו יכול להסביר יותר מידי. 




מאוחר יותר באותו הערב המשטרה המקומית הוציאה הודעה בה נכתב כי בשעות אחה"צ התקבל אי מייל המדווח על פצצה שמוטמנת באולם המופעים. על אף ששום דבר חשוד לא נמצא בבדיקה המשטרתית, הוחלט לבטל את המופע כאמצעי זהירות.

באותו הערב נעצר החשוד בשליחת האי מייל – צעיר בן 26 שמואשם באיום בטרור, עברה מדרגה שלישית שהעונש עליה מגיע עד לעשר שנות מאסר. ככה יעשה לאיש שגרם לביטול הופעה של "The Roots".