אחרי ששבר את שיאי המכירות בכל הזמנים ומכר 30 אלף כרטיסים בשעה אחת, הפתיע עומר אדם לפנות בוקר, סמוך לשעה 2:00 בלילה את מעריציו כשפרסם בעמוד האינסטגרם שלו ידיעה כי היום (שלישי) בבוקר ייצא שיר חדש שיקפיץ את הרגליים ויכין מעריציו לקיץ הקרב ובא. "חברות שלך" הוא שם השיר שכתבו והלחינו אלעד טרבלסי ומאור תיתון לעיבוד מוזיקלי של אסף צרויה. 

השיר מתחיל עם סולו גיטרה ספרדיות משכר חושים עם האמירה הלטינית "הלו מוצ'אצ'וס" ואחרי 20 שניות הקדמה מוזיקלית מתחיל אדם לשיר פופ מסולסל ועדכני עם אמירות גימיקיות חינניות כמו "צ'יקי  דם דם" שבוודאי יהפכו להיסטריה בהופעותיו הסנסציוניות. הטקסט השובב מדבר על דיאלוג שמנהל אדם עם בחירת ליבו שמעדיפה להישאר בבית ולצפות במשחקי הכס במקום לצאת כמותו לבילויים עם חברות ולמרות האופי החנוני שלה, הוא מתייאש אך מאוהב בה עד מעל הראש.
הלחן הקליט והקצבי שקצת נותן אתנחתא מהבלדות של אדם, מהווה משב רוח מרענן ברפרטואר המדוקדק והקפדני שהוא מסגל לעצמו בשנתיים האחרונות וכל אלה: הלחן, הטקסט, העיבוד והביצוע יוצרים את הלהיט הבא מבית היוצר שלו ו"חוששני" שבקרוב כל המדינה תשיר "צ'יקי דם דם ככה כל היום".