בשנה האחרונה הפך חן אהרוני מזמר שהיה מוכר בעיקר בזכות הלהיט "נשימה" עם אסתי גינזבורג לכוכב פופ שכמעט הצליח להפוך לנציג הישראלי לאירוויזיון 2018, אך הפסיד ברגע האחרון לקיסרית הלופר נטע ברזילי. עם הצלחת הסינגל "אהבה בלב", אחרי שנה עמוסה בפעילות ולקראת שנה מלאה בפרויקטים חדשים, לוקח אהרוני את המשחק צעד אחד קדימה ומוציא את פרי שיתוף הפעולה המסקרן החדש שלו.


חן אהרוני והאולטראס - "בואי נרקוד"

חודש אחרי גמר "הכוכב הבא", מגובה בקהל מעריצים ברשתות ומצויד באנרגיה הייחודית שהציג בתוכנית - משחרר אהרוני את "בואי נרקוד" בשיתוף עם חברי הרכב האולטראס.






את השיר הפיק מוסיקלית המפיק הישראלי המצליח ניצן קייקוב שעבד עם גדולי הזמרים בארץ ובעולם, ג’סטין טימברלייק, ריטה, אייל גולן והיה אחראי לאלבום של קית' אורבן שזכה בפרס הגראמי.



השיר משלב בתוכו אלמנטים של פאנק ודיסקו, ומציג את הצד הקליל של אהרוני, בנוסף ליכולות ריקוד מרשימות, כפי שניתן לראות בקליפ החדש בבימויו של לירן סגל, שעבד עם עדן בן זקן, קרן פלס וסאבלימינאל, שצולם במועדון הבוטלג בתל אביב בהשתתפות עשרות רקדנים.



ב"בואי נרקוד" משתף פעולה אהרוני עם חבריו הטובים האולטראס (אלי פרץ ודן ברטוב), הרכב ההיפ הופ המצליח שזכה במספר תארים בשנים האחרונות והוציא להיטים כמו "מסיבה בחיפה", "ישראלה" ו"גבר אוהב". לאחר שנים של חברות ורצון לשיתוף פעולה, הגיע הרגע והשיר הנכון בו החליטו שלושת האמנים לחבור לסינגל משותף.