דרייק מסתבך עם אחד מארגוני הסביבה הגדולים בעולם, ארגון PETA העולמי שלא אוהב את מערכת היחסים של הזמר עם מותג בגדים גדול שמתמחה בבגדים מעור ומפרווה. הארגון פנה במכתב רשמי לזמר, שהצהיר לאחרונה כי הפך לצמחוני, בבקשה שיפסיק לשווק את קו הבגדים שלו תחת המותג "Canada Goose". 



במכתב נכתב כי ההחלטה של דרייק לוותר על אכילת בשר, היא רווח גדול עבורו, עבור הסביבה וכמובן עבור בעלי החיים. אך עם זאת, יש צעד נוסף שהוא צריך לעשות כדי לסייע למנוע סבל של בעלי חיים, הוא חייב לסיים את שיתוף הפעולה בין המותג שלו לחברה הקנדית שהורגת ברווזים, אווזים וחיות נוספות בשביל הנוצות או הפרווה שלהם, כך טענו PETA במכתבם.





האם דרייק יוותר על שיתוף הפעולה הרווחי לטובת האידיאולוגיה? אנחנו נמתין בסבלנות לתשובה של הזמר.



פיטבול למען מים נקיים
הדי ג'יי הזמר והמפיק המוזיקלי פיטבול, הוא לא רק רב אומן בתחום המוזיקה, אלא גם פעיל סביבתי חרוץ ואסרטיבי, כך אנחנו מגלים היום. ביום חמישי הקרוב, מציינים ברחבי העולם את יום המים הבינלאומי, ולכבוד המאורע, פיטבול צפוי לנאום באו"ם בניו יורק, ולהפנות את תשומת ליבם של החברים בארגון למשבר המים הגדול שפוקד את העולם כולו.





"המנהיגים שלנו צריכים להבין שכלכלה וסביבה קשורות זו בזו וכולם צריכים מים" אמר פיטבול בהצהרה. באירוע, יקבל המפיק המוזיקלי תואר שגריר כבוד מיוחד מטעם ארגון Clean Water Here על פועלו במאבק להשגת מים נקיים, עבור אוכלוסיות חלשות ברחבי העולם.



"הארגון מחויב להקל על הגישה למים נקיים לכל אוכלוסיית העולם, וזהו כבוד גדול עבורי לשמש כשגריר שלהם" סיכם הזמר. במקביל, משיק פיטבול קמפיין רשת בו ישתתפו גם חבריו לתעשייה – ברונו מארס, פינק, מארון 5 ואחרים, שנועד להעלות מודעות לשתיית מים נקיים, ישר כח.