אחרי ההמולה הרבה שנוצרה סביב השיר "הללויה", הוקלטה בסוף הגרסה הסופית והחדשה לשיר בביצוען של עטרי ובן זקן עם תוספת שני בתים שביקשה שרת התרבות מירי רגב מיוצרי השיר, שמרית אור וקובי אשרת להוסיף. הלילה (שישי) הודלף לרשת בחשיפה של העיתונאי דודי טל מה שהוגדר כקליפ הרשמי לשיר הסופי, שזכה לעיבוד דאנס עכשווי וצעיר לשיר שזכה בתחרות האירוויזיון שנערכה בירושלים בשנת 1979 ובוצע במקור על ידי להקת "חלב ודבש" עם גלי עטרי.



האמת? בצפייה או יותר נכון בהאזנה חוזרת ונשנית לגרסה החדשה, אני חייב להודות על אכזבתי העמוקה: הביצוע של השתיים נשמע כמו קריוקי זול, נטול חינניות וקסם וממוסחר יתר על המידה, ניכר כי אין כל כך כימיה הרמונית רגשית בין עטרי לבן זקן שמבצעות את השיר בביצוע חלש, נטול נשמה ודי תפל שלא רק שלא עושה כבוד לשיר המקורי אלא לדעתי אף מבייש אותו.





ציפיתי מחיבור כזה חגיגי, בייחוד לאור הרעש שנוצר סביבו, שהביצוע יהיה ביצוע "מפוצץ" או לכל הפחות "סביל", אבל השתיים מבצעות את השיר כזמרות קאברים חובבניות בינוניות ומטה ולא מצליחות לרגש ולו בסנטים אחד של רגש.



למען הגילוי הנאות, חשוב מאד לציין כי אני מאד אוהב, מעריך ונהנה מקול זמרתן של עטרי ובן זקן לחוד ואין ספק שכל אחת מהן תורמת ותרמה לפסקול הישראלי תרומה בדרכה שלה, אך החיבור בין השתיים הוא פשוט לא מוצלח ומפספס את המטרה.