הסערה החדשה: שרת התרבות מירי רגב הגיבה הערב (שבת) לפרסום שכתב הזמר אפרים שמיר, ובו הגדיר את גרסת הכיסוי שהקליטה הזמרת שרית חדד לאחד משירי להקת כוורת כ"דאעש עם שיר". 
היא כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אפרים שמיר, נמאס לנו מהאמירות הגזעניות והמביכות שלך ומסיפורי הפוגי שאתה מצייץ, שלשמחתי אינם מייצגים את יתר חברי להקת כוורת שכולנו אהבנו לאורך שנים. אני שמחה שהמסיכה הוסרה וחשפה את פניך האמיתיות. שרית, אל תתייחסי לשמיר. שהוא ימשיך לצייץ ואת תמשיכי לעשות חיל. נהניתי מהביצוע המושלם שלך ובטוחה שגם רבים אחרים. שבוע טוב ובשורות טובות!".

הזמר הגיב לה: "שלום לך שרה חסרת התרבות, אני שמח שמצאת זמן להתייחס אלי,עכשיו אני רוצה לומר לך את דעתי עליך, את אישה חסרת תרבות,צעקנית, מתנהגת כמו תגרנית בשוק, שקרנית, בורה בתחום עליו את אמונה, וגאה בפרחיות שלך, את תעלמי מההיסטוריה התרבותית של ישראל כמו שנעלמת נפיחה שמישהו שיחרר באוטובוס, התרבות תשתקם ואת פשוט תעלמי אישה חסרת כישרון ותועלת..כולך רעש וצילצולים..חג שמח לך קומיסרית מקווה שזה יהיה חגך האחרון בתפקיד, ואם את כבר לא משתמשת בשימלה המגוחכת שלך עם כיפת הסלע אני אשמח לרכוש אותה ממך, יום אחד זה יהיה שווה כסף רב".

התגובה של אפרים שמיר. צילום מסך מתוך פייסבוק

 
כזכור, אתמול בשעות הערב, הזמר והגיטריסט אפרים שמיר תקף בחריפות את הביצוע שהקליטה שרית חדד לשיר "נתתי לה חיי" של להקה כוורת, בה הוא היה חבר. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בו הופיע לינק לביצוע של חדד, כתב שמיר: "איזה גועל, דאעש עם שיר".