מחכים לאלבום חדש של ג'סטין ביבר? ובכן, קבלו ספוילר, האלבום הזה פחות יתעסק ביחסים שבינו לבינה, ויותר ביחסים שבינו לבינו – או במילים אחרות, שבין האדם לאלוהיו. בשנתיים האחרונות נראה שהכוכב הצעיר התקרב מאוד לדת, ומקפיד להגיע לכנסיה. לפי השמועות, עושה רושם שאלבומו הבא – החמישי במספר יושפע מאוד מהתהליך שעבר על הזמר בתקופה האחרונה.



"ג'סטין מחפש שירים שמשקפים את המקום שבו הוא נמצא בחיים במונחים של רוחניות" אמר מקור למגזין הסאן. המקור הוסיף כי ביבר תמיד היה דתי, אך בשנתיים האחרונות הוא מתחזק הרבה יותר, וזה שינה את כל חייו.





לדברי המקור, ביבר הוא אדם שונה לגמרי עכשיו, אנחנו תוהים - איך כל זה ישפיע על המוזיקה שלו.



דה וויקנד – גיבור על!
יש לא מעט אנשים שהיו חולמים שדמותם תהפוך ביום מן הימים לגיבור על בספר קומיקס. כשקוראים לך The Weekend – כנראה שהכל אפשרי – כולל להציל את העולם בספר חדש.



בקיץ הקרוב יצא ספר הקומיקס בכיכובו של הזמר ובשיתוף פעולה עם חברת מארוול - ענקית הקומיקס הבינלאומית שאחראית בין היתר לדמותם של ספיידרמן, אקס מן, קפטן אמריקה וגיבורי על נוספים.





דמותו של הזמר תקרא Starboy, כך גם נקרא אלבומו האחרון של The Weekend שיצא ב-2016, ואת העלילה – הוא כתב בעצמו, יחד עם עוד שני שותפים. 


ומול כל גיבור על יש כמובן גם את דמות הנבל – בסיפור של Starboy, הרשע הוא פושע קניבל בשם ג'ק 'השף' סמיילי, שרוצח ואוכל את קורבנותיו, ודמותו של The Weekend מצילה את תושבי העיר הדמיונית אלפאטרון מפניו.

הספר יצא ב-13 ביוני, אנחנו – לא יכולים לחכות!