מהחברה נמסר כי הכוונה הייתה לפרסם את הבירה ה"קלה" שלהם, וכי הם לוקחים את העניין לתשומת ליבם. הפרסומת כאמור – הוסרה, והכל הודות לביקורת החשובה של צ'אנס דה ראפר.
מחקר אחר, מצא קשר ישיר בין אחוזים גבוהים של well-being, לבין עליה של תשע שנים בתוחלת החיים. או במילים אחרות – המחקר הנוכחי הוכיח כי חשיפה למוזיקה חיה, יכולה להאריך את תוחלת החיים שלנו.
המשתתפים במחקר עברו מבחנים מקיפים, שכללו גם בדיקה של קצב הלב שלהם. כאשר הנבדקים סיפרו על הופעה שהיו בה, תחושות הערך העצמי, הקרבה לאחרים והגירוי המנטלי - עלו. אותם משתתפים שדיווחו כי הלכו להופעה אחת לשבועיים נמצאו כבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לחוש תחושות כמו שמחה, סיפוק, פרודוקטיביות והערכה עצמית גבוהה.