הזמרת ירדנה ארזי שרק החודש נבחרה להיות אחת המוזיקאיות שמובילות את חגיגות ה-70 למדינה עם השיר "ישראל שלי" יחד עם ליאור נרקיס, ממליצה לצעירים הישראלים באופן חד משמעי לא להתקרב לאמנויות הבמה. "אם אני אוהבת מישהו - אני אומרת לו שלא ילך להיות פרפורמר", אמרה ארזי בראיון לשבועון בתי הכנסת "עולם קטן". "מי שלא בוער בו להיות על במה - שיעוף מזה! בשביל מה? מי שמחפש להיות מפורסם דרך זה... בכלל, המילה הזאת של היום - 'סלב', מגעילה אותי".



"רק נדמה שכולם רוצים להיות בעולם הבידור, אבל לא. אני מכירה הרבה ילדים שזה לא החלום שלהם", הוסיפה הזמרת. "יש בארץ אנשים רציניים שיש להם שאיפות אחרות לגמרי. אני מוקפת משפחה גדולה מאוד שזה לא בראש שלהם בכלל. ילדים רגילים. אני שמחה שהבת שלי אלונה בחרה בעריכת דין ולא בעולם הבידור. היא מנהלת את עמותת 'שורת הדין' שעוסקת בתביעות של קרבנות טרור. לא מזמן הם זכו במיליוני דולרים בתביעה מול הרשות הפלסטינית בבית משפט בניו יורק. אני מאוד גאה בה. פולנייה, לא?" היא צוחקת.





"צריך מאוד להיזהר ולהישמר במיוחד בעניין של 'להאמין בבלוף של עצמך'", הוסיפה הזמרת על העיסוק בעולם האומנות. "כשמאללים אותך, באל"ף, זה מסוכן ונורא מתעתע. זה האויב הכי גדול. אולי זה מה ששמר אותי, קודם כול ההומור העצמי והידיעה והכרת התודה שמה שקיבלתי אינו מובן מאליו".



"כשלא משמיעים שיר שאני מוציאה זו לא צביטה, זה שיברון לב, הרבה יותר גרוע. כי אתה עושה ואתה עובד ומשקיע משאבים נפשיים וכלכליים - ומפנים לך כתף", סיכמה הזמרת. "אני מתמודדת עם זה, אני לא עד כדי כך מפונקת. בכלל לא. הולכים אל הדבר הבא, זאת הסיסמה. זאת ההישרדות. לא ליפול. לשמור על החלום ליצור ולהמשיך. אין מה לעשות, הפלייליסטים הם כוחות נורא גדולים, אני קיימת למרות הפלייליסטים. כמעט אף פעם לא נכנסתי לרשימת השירים ולמרות הכול השיר שלי 'אתה לי ארץ' נבחר עכשיו ברשת כשיר האהוב ביותר במדינה מתוך שבעים שירים. הפילהרמונית תבצע אותו ואקליט אותו אתם מחדש. אפשר לחיות בלי פלייליסט. היו תקופות שהגשתי בטלוויזיה והייתי בתודעה. לפעמים יותר צולמתי מאשר השמיעו אותי".