מאז שהזמרת נועה קירל פרצה לתודעה בישראל בגיל 14 עם להיט הענק "קירל" שלווה בקליפ פרובוקטיבי ושורת הפתיחה, "מה המספר האהוב עליך? שלי זה 69", היא ספגה ביקורת רבה. כמעט שלוש שנים אחרי, עם קריירה מצליחה ומאות אלפי מעריצות, קירל שתחגוג בקרוב 17' מגיבה בראיון שישודר הערב ב"אנשים" לטענות על הגיל ולמי שכינה אותה 'בובה של מפיקים': "אף אחד לא בא ואמר לי 'תרקדי ככה, תעשי ככה, ידברו על זה ככה'. עשיתי מה שאני יודעת מול המצלמה. אף אחד לא הנחה אותי". 


נועה קירל: "אף אחד לא בא ואמר לי מה לעשות"

"פעם ראשונה בישראל שהביאו ניחוח אחר של חו"ל", הוסיפה הזמרת. "לאנשים היה קצת קשה להם לקבל את זה, אז מה הם אמרו? 'הא, היא בת 14, זה לא טוב, היא לא עושה מה שהיא צריכה, לכי תהיי בבית ספר'. די! נו באמת. שברתי את כל הסטיגמות, זה כל כך ישן. קיבלתי הצעות במאות אלפי שקלים לבגדי ים ולא רציתי, לא בא לי".



אביה של הכוכבת, אמיר קירל שמעורב בקריירה שלה, הגיב גם הוא לטענות כי ההצלחה של בתו מוקדמת ופתאומית מדי: "כוכב כדורגל בן 15 שמכניס גולים ומצליח הוא אליל. למה אנשים לא אומרים לשחקן 'השבת אתה לא שם גולים, שמור על זה, לא כל ההצלחה במכה. גול פעם בארבע-חמש משחקים, שנהיה בפסון, לא נעים, למה להצליח?'".





הראיון המלא עם נועה קירל ישודר הערב בתוכנית "אנשים" שעה 17:15 בערוץ "קשת 12"