אני יושב ומקשיב לקולו של מני בגר העולה מתוך הסינגל החדש שיצא בימים אלה - אותו הוא כתב, הלחין והפיק בעצמו - ומרגיש געגוע לשיריו. בגר, שאחראי ללהיטים כמו "זה היה ביתי", "בוקר של חמסין" ו"הולך למערב", הוא אמן רוקנרול חשוב. אני שואל אותו לאן נעלם והוא אומר: "כל השנים אני פעיל במוזיקה. מופיע עם הרכב נגנים קבוע ברחבי הארץ, בכל מקום שעדיין רוצים לשמוע רוק'נרול".



מה עם אלבום חדש?
"לפני שנה סיימתי אלבום חדש שמתוכו הוצאתי שלושה סינגלים. 'המכתב' זה השיר הרביעי שמתאר תחושה של חייל בשדה קרב שמנבא את מותו".





רונית יניצקי - געגוע


סינגל ראשון לרונית יניצקי מתוך אלבום שבדרך בהפקתה המוסיקלית של קורין אלאל. את געגוע כתבה בעצמה ויש לציין שהטקסט מרשים למדיי: "געגוע לארץ של דבש וחלב, געגוע למה שיהיה, שעכשיו יפגשו האתמול ומחר ותלך התוגה ויחזור המורל, ונרים את הראש בלי יד הגורל".



יניצקי: "העבודה על 'געגוע' הייתה מאוד מרגשת. השיר מדבר על געגוע לאימא ואחות שנפטרו, וכל פעם שאני שרה אותו יש לי צביטה בלב של עצב וגעגוע. זה שיר מאד אישי".



איך היה עבורך לעבוד עם קורין?
"קורין היא מנטורית בנשמתה. פעם בשבוע הגעתי אליה עם שיר חדש והיא הלחינה מיד בנוכחותי. הצלילים וההפקה שיצרה צבעו את המילים באהבה". הכתבה המלאה בקרוב.





אסנת הראל - הלב צמא



מרגש אותי להקשיב לזמרת חדשה ונהדרת שלא הכרתי ולשיר מדהים ביופיו. "כשנכנסתי למילות השיר לעומק תוך כדי ההלחנה מה שעבר לי בראש אלה האנשים שמאבדים את ההורים בגיל צעיר - הורים שהולכים לפני שהספיקו לראות את הילדים שלהם עוברים דרך", היא מספרת. 


"השיר הזה בעיניי כאילו נכתב על ידי אותו ילד שאיבד הורה בגיל צעיר וחווה דברים בלעדיו, ועכשיו, בגיל של אמצע החיים, הוא מוצא את עצמו נינוח, למרות האובדן והכאב שמלווים אותו רוב חייו. הוא כמעט שלם, הוא מצליח לראות את מה שטוב ויפה ואף ליהנות ממנו. מתוך כך, כשהקלטתי את השירה, הקלטתי את השיר בישיבה, וה-Bass Drum שימש לי מעין 'דופק' יציב של תחושה נינוחה". זמרת שהיא הבטחה.