בחודש אוקטובר של השנה שעברה, אד שירן היה מעורב בתאונת אופניים שהובילה לכך שידו הימנית נשברה. הזמר הגיע לבית החולים איפסוויץ' בממלכה הבריטית – שם קיבל טיפול רפואי, וכיאה לסלבריטי בסדר הגודל שלו, העניק גם כמה סלפים למזכרת. אתמול פורסם בעיתונות הבריטית, כי בית החולים החליט לרענן את הנהלים בכל הקשור לאנשים מפורסמים המגיעים לקבל טיפול רפואי – והכל בגלל הזרוע השבורה של שירן.



לפי הדיווחים, בזמן שהזמר קיבל טיפול בבית החולים, הוא נאלץ לחתום – ולא, לא על טפסים רפואיים, אלא לחתום לאנשי הצוות הנרגשים, שביקשו כמובן גם צילום משותף.





הנהלים החדשים, מתייחסים לנושאים של סודיות ופרטיות של המטופל ושל קרוביו, אומנם לא ברור מהן בדיוק ההגבלות החדשות, אבל כנראה שבפעם הבאה שאישיות בכירה כמו אד שירן תגיע לבית החולים, הצוות הרפואי, יאלץ להסתפק בצילום רנטגן במקום בצילום סלפי.



מה אומרים המבקרים על המסעדה החדשה של דרייק?
נראה שדרייק מנסה לפתח לעצמו קריירה נוספת – ובחודש פברואר האחרון פתח בטורונטו מסעדה חדשה בשם Pick 6ix, שהופכת גם למועדון לילה ומשלבת בתוכה גם בר ספורט.



כעת, כחודשיים לאחר הפתיחה, מגיעות גם הביקורות, והן, איך לומר בעדינות – לא ממש טובות. לא מעט מבקרי אוכל העלו לאחרונה ביקורות על המקום ונראה שיש להם לא מעט מה לומר. "המקום רועש, מצועצע ויקר. הוייב הוא שאם אתה לא מפורסם – לא יתייחסו אליך", נכתב באחת הביקורות. 




ביקורת אחרת התייחסה לקישוטים המשונים שמגיעים על המנות – כמו למשל דף זהב על כל חתיכת סושי. מבקרת אחרת טענה כי האוכל האסייתי במסעדה תומחר באופן גבוה מידי והיה בעייתי באופן כללי.

אתר YELP המציג את חוות דעת הגולשים, נתן למקום דירוג של 2.5 כוכבים, כשהמדרגים טענו שהמקום פלצני, שבאוכל היו שערות, ושתוספת קטשופ עולה 2 דולרים. דרייק אמר בריאיון שכדי להפוך להיות מסעדן דרוש זמן, ההמלצה שלנו – אולי כדאי שדרייק ימשיך לעסוק במה שהוא טוב בו – המוזיקה.