אחרי שבחודש אוקטובר האחרון, הזכיינית "קשת" הודיעה על ריאליטי מוזיקלי חדש, שיעלה במהלך שנה ושאותו יובילו ביחד, אייל גולן ואביב גפן, השניים משיקים הבוקר (ראשון) קאברים לשירים אחד של השני "האם להיות בך מאוהב" ו"צליל מיתר". במרכז הריאליטי יתחרו השניים כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם, והמהלך החדש נראה כמו עוד צעד קידומי לקראת התוכנית.



שיתוף הפעולה בין גפן לגולן מפתיע מאוד, במיוחד על רקע חילופי ההתקפות ההדדיות ביניהם לפני מספר חודשים. אבל נראה שהשניים התפייסו. שניהם העלו אז תמונות לטוויטר ולפייסבוק עם תמונות של השני וכתבו "כי שלום עושים עם אויבים...", כעת נראה כי הקשר בין שני הזמרים מתהדק עוד יותר.





כזכור, גפן התייחס בראיון להרשעתו בעלמת מס של אייל גולן ולעונש עבודות השירות שקיבל בעקבותיה: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס', חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". 





גולן לא עבר על הדברים בשתיקה, ובפוסט חריף באינסטגרם פשוט ירה. "אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך, אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים עליך אודותייך ואליך, אביב גפן", פתח גולן את דבריו. "אתחיל בעובדה הפשוטה שאני לא ממש מכיר אותך ומעולם גם לא רציתי להכיר. ההיכרות שלי איתך היא ממש קצרה. יום אחד אני מקבל ממך הודעה ב-SMS שאתה ואשתך והילד יוצאים לסופ"ש באילת ואם אני מכיר שם בית מלון ואם אני יכול לסדר לך מחיר טוב. כמובן שסידרתי לך סוויטה במחיר טוב כי מבחינתי זה היה עניין של להרים טלפון... זהו, זאת ההיכרות שלנו. מעולם לא שמעתי ממך לפני וגם לא אחרי. אפילו תודה לא טרחת לומר לי כי אתה מן הסתם חושב שמגיע לך הכל".