אחרי שדחתה את הופעתה בפסטיבל קואצ'לה בשנה שעברה, בגלל שהייתה בהיריון עם תאומים, עלתה אמש ביונסה על בימת הפסטיבל ועשתה סוף לגל השמועות ששטף את הרשת. קווין בי לא אכזבה את המעריצים, ובהופעה שזכתה היום על ידי אתרי המוזיקה לכינוי "היסטורית", העלתה לבמה את מישל ויליאמס וקלי רולנד – חברותיה להרכב הדסטניז צ'יילד.



ההרכב שנוסד בשנות ה-90, מכר למעלה מ-60 מיליון אלבומים וגם זכה בשלושה פרסי גראמי. הפעם האחרונה ששלישיית הבנות נפגשה על הבמה הייתה בשנת 2015, אז הן ביצעו שיר אחד.





הפעם, הבנות, שהיו מלוות בעשרות רקדנים, נתנו מופע ארוך יותר שכלל גם את הלהיט"Say My Name". ביונסה, שאירחה על הבמה גם את בן זוגה ג'יי זי, ואת אחותה סולאנג', נראתה נרגשת במיוחד. רגע לפני שהציגה את חברותיה ללהקת הדסטניז צ'יילד, אמרה לקהל כי היא מאושרת ומודה למארגני הפסטיבל שאיפשרו לה להיות האישה השחורה הראשונה במופע המרכזי.



מי שהיו שותפים לתחושות האושר הם כמובן המעריצים ששמחו לגלות כי השמועות על האיחוד אכן היו נכונות, והביעו תקווה כי אולי זוהי רק ההתחלה, ומי יודע, ייתכן והשלוש מתכננות בעתיד גם איזה סיבוב הופעות בינלאומי.



אד שירן מסתבך עם חסרי הבית
ואם כבר בשמועות עסקינן – הנה שמועה קצת פחות משמחת הנוגעת לאד שירן ולגדר שבנה סביב ביתו בלונדון. מגזין הסאן דיווח כי הזמר בנה את הגדר - בגובה של כמטר וחצי, כדי שחסרי הבית לא יוכלו להיכנס לשטח שלו ולישון על סף דלתו.



מטבע הדברים, שירן לא אהב לקרוא את הדיווח הזה, שמציג אותו באור מאוד לא חיובי, והחליט לא לשתוק לנוכח ההאשמות הקשות. הזמר העלה לעמוד האינסטגרם שלו פוסט כועס במיוחד שפנה לכתבת שפירסמה את הסיפור.





"נטלי אדוארדס היקרה מעיתון הסאן" כתב שירן, "הסיפור שלך הוא בלבול מח, עשיתי המון בעבר עבור חסרי הבית, ולעולם לא אבנה גדר סביב ביתי מהסיבה שציינת". הזמר הוסיף כי הסיבה האמיתית היא כדי למנוע מעיתונאים וצלמים שהיא מעסיקה - להגיע עד למפתן דלתו.