רוג'ר ווטרס כנראה לא מאמין שהיתה תקיפה כימית בסוריה. סולן פינק פלויד לשעבר תקף את ארגון "הקסדות הלבנות", שפרסם תמונות של תוצאות המתקפה הכימית בדומא, שמשטר אסד הואשם בה. לדברי ווטרס, הארגון קיים רק "כדי ליצור תעמולה לג'יהאדיסטים וטרוריסטים". 

כאמור, ווטרס אמר את הדברים במהלך הופעה בעיר הספרדית ביום שישי, שהתרחשה בדיוק באותו זמן שארצות הברית, צרפת ובריטניה נערכו לתקיפה בסוריה על בסיס הדיווחים של "הקסדות הלבנות".
"ניגש אלי מישהו וביקש ממני לאפשר לו לעלות לבמה ולדבר על דומא ועל מה שהוא מאמין שהיה מתקפה כימית מצדו של בשאר אסד", סיפר ווטרס לקהל. "אני חושב שהוא טועה לגמרי. 'הקסדות הלבנות' הוא ארגון מזויף שקיים רק כדי ליצור תעמולה לג'יהאדיסטים וטרוריסטים. זאת האמונה שלי". 

 

ווטרס הסביר מדוע הוא לא תומך במטרות של ארגון "הקסדות הלבנות": "אם נקשיב לתעמולה שלהם ושל אחרים, זה יגרום לנו לקרוא לממשלות שלנו להתחיל להטיל פצצות על אנשים בסוריה. זאת תהיה טעות בממדים ענקיים בשבילנו כבני אנוש".
הזמר הוסיף: "מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשכנע את הממשלות שלנו לא להטיל פצצות על אנשים, בטח כל עוד אין לנו את כל המידע הדרוש כדי לדעת מה קורה. משום שאנחנו חיים בעולם שבו נראה שתעמולה יותר חשובה מהמציאות". ווטרס קרא לאנשים להושיט יד מעבר לגבולות, דתות ולאומים ולעשות את כדור הארץ מקום טוב יותר.  
כידוע, רוג'ר ווטרס הוא פעיל BDS ידוע, המרבה לקרוא לחרם על ישראל ואף שולח מכתבים לאמנים הבאים להופיע כאן. כך ניסה לשכנע את רדיוהד שלא להגיע לישראל ולאחר שהזמרת ניו זילנדית לורד ביטלה את הופעתה בארץ חתם, יחד עם אמנים נוספים, על מכתב תמיכה בה.