דני רובס יוצא לסיבוב הופעות חדש, "לקראת", כהמשך ישיר לאלבומו ה־11, שנושא את אותו שם מגובה בסוללת נגנים ובזוגתו, הזמרת אילאיל תמיר, עלה דני רובס לבמה בחדר החזרות "פפאיתו" בתל אביב, חמוש בגיטרה ובחיוכו הנצחי, ופתח עם "בדרך אל האושר", להיטו הגדול מ־1989, והפעם בעיבוד עדכני, פאנקי ומלהיב.



"אני מתרגש ושמח להציג את אלבומי החדש, למרות שהיום אנחנו לא בעידן של אלבומים", פתח רובס. "אני לא טיפוס של שירי קרחנה וקליפים של בחורות בביקיני, אלא עוסק בשירים יותר רציניים. עדיין מדבר אלי יותר הפורמט של אלבום שבו יש שירים, שלא כולם הופכים להיטים, אך הם לא פחות יפים וגם ראויים להישמע".





באירוע ביצע רובס בחינניות ובאנרגטיות מעוררת השראה כמה משירי האלבום החדש, ובהם "מוקפת באור", שכתב על מיטת חולייה של אמו ("אני רוצה שהשיר הזה יפיץ את האור לכל מי שמאזין לו"), "פירורים" וביצוע מרטיט ל"ערב כלולות", שיר שכתבה דורית רביניאן בהשראת "האומנם", שירה של לאה גולדברג, הידוע יותר כ"את תלכי בשדה". רובס גם לא ויתר על ביצוע כמה מהקלאסיקות הנודעות שלו, ובהן "פנים ושמות", "משהו חדש מתחיל" ו"לא נרדמת תל אביב".



"כשאני עומד כאן לפניכם עם האלבום החדש, אני נזכר בילד מרחובות שהלך לראות את מתי כספי ודני סנדרסון מופיעים, ובער בו ליצור כדי להחדיר את שיריו לתוך הלב של כל מי שמאזין - תשוקה שעד היום בוערת בקרבי", אמר בהתרגשות. "אומנם אני לא מאוהב בשירים של עצמי, כי זה לא באופי שלי, אבל לשיר הזה יש לי סנטימנטים מיוחדים", הבהיר, וביצע את "רכבות 88-80-68".



עם ההומור השובב, הספונטניות והתקשורת המצוינת שלו עם הקהל, לצד להיטיו הגדולים שהוא מלחין בדרכו המיוחדת, אין ספק שסיבוב ההופעות החדש של רובס הולך להיות הנאה מובטחת לכל חובב מוזיקה באשר הוא.



מופע השקה חגיגי: 11 במאי, אמפי שוני, בנימינה, 19:00, אורח: דני סנדרסון