חובקים עולם: לפני כחודש וחצי נודע כי סטטיק ובן אל תבורי חתמו על חוזה בינלאומי בחברת התקליטים "Capitol Records" שהחתימה את פרנק סינטרה, הביטלס ורד הוט צ'ילי פפרס, לתקופה של לא פחות מ-10 שנים, והם הולכים לצאת לקריירה חוצת גבולות. כעת, השניים מכריזים על שיר ראשון מאז החוזה, ולעת עתה נראה שהם עדיין איתנו - ושרים בעברית.



אחרי סדרה של שירים עם עם קו בינלאומי ברור, ביניהם "טודו בום" - שמשחק עם התרבות הפורטוגזית, ו"נמסטה" ששואב השראה משפת ההינדו המדוברת בהודו, השניים מכריזים על השיר הבא שלהם, אותו הם כאמור עדיין שרים בשפת הקודש, אך נראה שהסינגל בהחלט יוצא עם הפנים אל העולם. 




היום (רביעי), הוציאו סטטיק ובן אל הצצה בת 20 שניות אל השיר התשיעי שלהם (אם לא סופרים את "#דובי גל", שעדיין נוצר בשיתוף פעולה עם רון נשר), שנושא את השם "kawaii". המשמעות של הביטוי, היא "חמוד" ביפנית, והוא מתייחס למוצרי פופ מתוקים וילדותיים כמו "הלו קיטי", חוברות קומיקס בסגנון "מנגה" ועוד. בקליפ, נראים השניים לבושים בסגנון הייחודי שלהם, בשילוב עם דוגמנים ודוגמניות הלבושים בסטייל "קוואי" למשעי, עם אביזרים ורודים, פנינים ומדבקות על הפנים.


בנוסף להצצה לסינגל הבא, מוציאים סטטיק ובן אל הודעה מסתורית כי ביום ראשון הם ישחררו בידיעה דרמטית, ואנחנו כבר לא ממש יכולים לחכות לשמוע מה מכינים לנו השניים.

בתוך כך, ממשיכים הזמרים המצליחים בסיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, ומעלים תמונה מארה"ב עם איש העסקים חיים סבן, שהחתים אותם על החוזה המדובר, זמן קצר אחרי שהתחילו להופיע מעבר לים. נראה שבהחלט יש למה לחכות.

 

We’re just getting started! #Freelove #אהבתחינם

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on