הזמר עברי לידר הפך השבוע לאחר האנשים המחופשים ברשת אחרי ששחרר לאוויר העולם את הקליפ החדש שלו "נסיכה שלי" בכיכובה של לא אחרת מאשר בר רפאלי. לידר התראיין בתוכניתה של איריס קול ב-103FM וסיפר על הווידאו שמלווה את השיר, בו מופיעה דוגמנית העל כשהיא עושה ליפסינק למילים, אותן שר לידר בלשון נקבה, בסוג של ערבוב מרתק בין המינים.



על הבחירה בבר רפאלי כשחקנית בקליפ סיפר: "העובדה שאני שר את השיר שמדבר בלשון נקבה, יוצרת את היפוך המגדרים שאני מרבה לעשות בשיריי. כשישבנו לחשוב על הקליפ הבנו שאנחנו רוצים לבצע את ההיפוך המגדרי כשבחורה שרה בקול של גבר". על רגעי התשוקה שלו בקליפ עם בר רפאל בתור הגבר שלה הוסיף: "זהו חלק מההיפוך הזה, נכנסתי למשבצת של הגבר הסטרייט שהחברה שלו היא היפה בנשים. בר ואני מכירים כמה שנים טובות בעקבות תוכנית הכישרונות ה'אקס פקטור' וכך נולד השילוב בין שנינו".





איריס קול התייחסה לדבריו: "מעולם לא חשבתי על העובדה שמישהו יכול לשבור לבר רפאלי את הלב. התפיסה הכוללת היא שבר רפאלי בוחרת איזה גבר שרק מתחשק לה בזכות היופי המיוחד שלה והיותה מוצלחת כל כך. לראות אותה שבורה ועצובה כמו כולנו, זה מאוד מיוחד בעיני". 



"בסופו של דבר כולנו אנשים", הסביר לידר: "כולנו פגיעים וזה לא משנה כמה אנחנו יפים או מוצלחים. חוסר היכולת לשמור על אהבה כלפי מישהו מכל מיני סיבות היא מוכרת לכולנו וזה היה תענוג לעבוד איתה. בר הייתה מאוד מחוברת למקום הזה מהניסיון האישי שלה וזה היה מדהים ומרגש".





לידר סיפר על מילות השיר שלשם שינוי אינן פרי כתיבתו: "אני בכלל לא כתבתי את מילות השיר, הוא הגיע אליי דרך הגיטריסט שלי שסיפר לי על השיר שחברו כתב. מידי פעם אני מקבל הצעות לשירים אך אני בדרך כלל מסרב להם כי אני יוצר שכותב את השירים שלו בעצמו, כך עשיתי במשך 20 שנה וכך אמשיך לעשות. לאחר ששמעתי את השיר הבנתי מיד מדוע אני מתאים לשיר אותו, ולמה חשבו דווקא עליי. אחרי ששמעתי את השיר מיד רציתי לשיר אותו ולקחת בו חלק. באמצעות השיר הזה הבנתי מחדש את המשמעות של מבצע השיר, זהו מקום שלא הייתי בו 20 שנה ושמחתי לקחת חלק בפרויקט".



עריכה: איתמר זיגלמן