ההכנות לקראת אירוויזיון 2018 בעיצומן, ובישראל כבר הכינו את הקונפטי בעקבות ההימורים החוזים לנטע ברזילי מקום גבוה בתחרות. אחרי ששירה של ברזילי "Toy" הפך ללהיט בישראל, וצלילי ה"פקה פקה" ממנו נשמעו מכל מקלט רדיו, בר או מכונית חולפת, הוא החל לתפוס בעולם ולצבור נקודות אצל חובבי האירוויזיון מסביב לגלובוס. 


הנציגה הישראלית זכתה היום (שני) בפרס מיוחד מטעם ערוץ הלייף-סטייל "OUTtv" של הקהילה הגאה, ונבחרה על ידי הצופים למתמודדת שצריכה לזכות בתחרות האירופית השנה.



ברזילי לא הצליחה לעצור את הדמעות כשקיבלה את הפרס מהמגיש, שאמר לה: "הגעת כל כך רחוק. תראי אותך, את משמשת דוגמה לכל כך הרבה אנשים. לא משנה מה תעשי, לא משנה באיזה מקום תסיימי, את לעולם לא תאכזבי". 

לצד השמחה על הפרס, נאלצת הזמרת להתמודד בימים אלו עם ביקורת חריפה מצד ארגון ה-BDS, שקרא לציבור בארצות אירופה להכשיל את מועמדותה של ברזילי, ולהעניק לה אפס נקודות. אנשי תנועת החרם טוענים כי הזמרת הישראלית מייצגת מדינה אשר מנהלת מדיניות אפרטהייד ודיכוי אכזרי נגד העם הפלסטיני.

מעבר לכך, מציינים אנשי תנועת החרם כי ברזילי היא שותפה לפשע באופן אישי, משום שעסקה, לכאורה, באופן פעיל בעידוד ו"העלאת המורל" של חיילים אשר הרגו מאות ילדים בעזה, זאת בהתייחס לשירותה ב"להקת חיל הים" בזמן "מבצע צוק איתן", כאשר תפקידה היה לשיר בפני צוותי ספינות חיל הים.