שלשום הופיעה בתל אביב הראפרית האמריקאית אזיליה בנקס, ולפי הציוצים האחרונים שלה בטוויטר, נראה שלכאן, היא כבר לא תחזור. הזמרת שהגיעה להופיע בארץ למרות דרישה של ארגוני ה-BDS לבטל את הגעתה, זכתה לדבריה ליחס משפיל וגזעני בישראל, לאורך כל הביקור שלה.



"אני אוהבת את המעריצים שלי, אבל האנשים בתל אביב ממש חצופים", כתבה בנקס לעוקביה בטוויטר, והוסיפה כי זכתה ליחס מזלזל במלון ובמסעדות בהן ביקרה, אך עם זאת ההופעה הייתה מוצלחת.






הסיוט נמשך לדבריה גם בשדה התעופה. בנקס טענה כי צוות הביטחון בשדה התעכב בבדיקת המזוודה שלה, רק בגלל צבע העור שלה, במטוס אישה יהודייה מבוגרת צרחה עליה מול כולם בגלל שהמזוודה שלה הפריעה לה, מה שהוביל את בנקס לפרוץ בבכי, ואם כל זה לא מספיק, לדבריה במהלך הטיסה ישב לידה רב, שהציע לה לקיים עימו יחסי מין תמורת כסף.

לסיכום כתבה בנקס כי היא לעולם לא תשוב לישראל, ועל אף שהיא אוהבת את המעריצים שלה, הם ייאלצו לטוס לראות אותה במקומות אחרים, כי ישראל היא מדינה משוגעת. עצוב.




קייטי וטיילור – השולם!


4 שנות יריבות הסתיימו השבוע לאחר שקייטי פרי שלחה לטיילור סוויפט ענף של זית המסמל כמובן את רצונה בשלום, וטיילור השיבה בדרכה: סטורי עם לבבות וצילום של המחווה.

הסכסוך החל ב-2014, אז התראיינה סוויפט למגזין הרולינג סטון וסיפרה כי פרי ניסתה לגנוב ממנה את הרקדנים שהופיעו איתה בסיבוב ההופעות העולמי שלה. פרי לא נשארה חייבת, והחלה להשמיץ את סוויפט ברשת, ואפילו הוציאה עליה שיר. הסכסוך הפך למתוקשר מאוד, והיריבות רק הלכה וגדלה.



בשנה שעברה כחלק מקידום האלבום שלה, אמרה פרי כי היא מוכנה לסולחה, כי היא סולחת לסוויפט ומצטערת על הדברים שעשתה. כעת אפשר לומר באופן רשמי שהמהלך הושלם. במכתב ששלחה פרי לסוויפט היא כתבה כי חשבה על מה שקרה, כי חשוב לה לטהר את האווירה, והוסיפה כי היא מתנצלת. סוויפט קיבלה את ההתנצלות, והשתיים חיו באושר ועושר, עד הסכסוך הבא!