אירוויזיון 2018 בעיצומו, השידור החי מליסבון, פורטוגל, משודר בשעות אלו בעשרות מדינות, ורגעים אחרי ההופעה של נטע ברזילי עם השיר "TOY" התגובות בעמוד הפייסבוק של "כאן" כבר זורמות. הצופים הישראלים שראו את שיר של הנציגה המקומית התלהבו, חלקם טענו כי מדובר בהופעה טובה יותר מזו בחצי הגמר, והיום גם כאלו שטענו טענו כי הפעם לא הצלחנו לעמוד בציפיות.



"מאז דנה אינטרנשיונל לא היה דבר כזה בישראל סביב האירוויזיון! היה שווה כל רגע, אין על ישראל", כתבה אחת הגולשות. "אלופה אין עליך בעזרת השם את מביאה את האירוויזיון לישראל בשנה הבאה", הוסיף גולש אחר. "נטע אלופה! ביצוע יותר טוב ומדוייק מחצי הגמר, את כבר ניצחת", כתב צופה נוסף. "השנה נטע החזירה אותנו לימים התמימים של שנות ה-80, זה שנים שלא צפו ככה באירוויזיון. שיחקה אותה מחזיקים לה אצבעות בכל מקרה היא את שלה ניצחה", סיכמה גולשת אחרת.





"לא עפתי מנטע הפעם, היא הייתה סבבה לגמרי אבל לא מאמין שהיא תיקח. תורידו ציפיות חבל להתאכזב סתם", כתב אחד הגולשים שפחות אהב את הביצוע. "הרעישו יותר מידי עם התופים ולא שמעו את נטע. הכוריאוגרפיה די מעצבנת. נטע מדהימה היה צריך לאפשר לה לשיר ולא להקיף אותה עם ליצניות", כתבה גולשת נוספת.