בחודש שעבר זו הייתה טיילור סוויפט שנחרדה לגלות כי מעריץ אובססיבי פרץ לביתה והלך לישון במיטתה, והיום אנחנו מתבשרים כי גם ריהאנה, זכתה למחווה דומה. לפי הדיווחים באתר TMZ, משטרת לוס אנג'לס מצאה בדירתה של ריהאנה אורח מאוד לא רצוי. התקרית אירעה בבוקר חמישי האחרון, אז התגלה כי מערכת האזעקה בדירתה של הזמרת נפרצה, ובנכס נמצא החשוד שפרץ לבית של הזמרת, אבל לא הסתפק רק בביקור מהיר.



לפי הדיווח הגבר, אדוארדו ליאון בן ה-26, בילה את הלילה בביתה של ריהאנה, שלא הייתה בבית בעת האירוע. המשטרה נאלצה להשתמש באקדחי טייזר כדי לעצור את ליאון, שנעצר בחשד להסגת גבול, שוד, והטרדה של הזמרת.





לא ברור האם משהו נלקח מדירתה של הזמרת, אבל מה שכן ברור הוא שיום לאחר התקרית השיקה ריהאנה ליין הלבשה תחתונה – האם יש קשר בין שני האירועים? אין לדעת…



הבן של בונו – מסתבך
הסיפור הבא לא היה עולה לכותרת אלמלא היה מדובר בבן של אחד הזמרים המצליחים בעולם' סולן להקת יו 2 בונו, שמואשם בגניבה. בנו השלישי של בונו – אלי יוסון, הקים בשנת 2016 בדבלין, להקה בשם Inhaler, שמונה ארבעה חברים. עם זאת, לאחרונה הרביעייה הואשמה בגניבת שם הלהקה, לאחר שרביעייה אחרת מדרום מזרח אנגלייה טוענת כי הם פועלים תחת השם Inhaler, כבר מאז 2014.



לוקה סנטרו – סולן הלהקה האנגלית, טוען כי בשנת 2015 הם כבר הופיעו, בעוד שלהקתו של יוסון, אפילו לא הוקמה. העניין התגלה כאשר בכתבה על ההרכב של בנו של בונו, שמו בטעות תמונה של סנטרו.





לדבריו' אם חברי הלהקה הצעירה היו עורכים בדיקה פשוטה, הם היו מגלים כי כבר קיימת להקה בשם הזה. כעת, מי שמחפש את שם הלהקה מגיע דווקא ללהקה הצעירה יותר בעיקר בגלל הקשר המשפחתי של חבר ההרכב. לא נעים.