דואה ליפה 007

אין ספק שהשנה האחרונה הייתה השנה של דואה ליפה. הזמרת הצעירה עם השם יוצא הדופן הצליחה לכבוש את כל העולם, ועכשיו - אם הדיווחים אכן נכונים, היא עוברת לליגה של הגדולים. ליפה בת ה-22 התברגה לרשימת האומנים שמכרו הכי הרבה תקליטים השנה, הלהיט שלה – New Rules, עבר את רף מיליארד הצפיות ביו טיוב, ושירה החדש יחד עם קאלווין האריס נכנס היישר למקום הראשון במצעדים. 

ואם כל זה לא מספיק, כעת אנחנו מתבשרים כי הזמרת נמצאת ברשימת המועמדים הסופיים לביצוע שיר הנושא של סרט ג'יימס בונד הבא - תפקיד ששמור לגדולים ביותר. מי שמתחרים איתה על הכבוד הם אדל, שכבר ביצעה בעבר שיר לפסקול הסרט, ג'סי ג'יי, וגם אד שירן, שסיפר לאחרונה בריאיון כי הוא כבר כתב את שיר הנושא לסרט ג'יימס בונד לפני כ-3 שנים - למקרה הצורך. לפי הדיווחים, מגעים מתנהלים גם עם ביונסה, אז מי יהיה בר המזל שיבצע את שיר הנושא לסרט ה-25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד? התשובות, בנובמבר הקרוב!
 

אלבומיו הגנוזים של סאם סמית' עושים כותרות!
ומי שכבר זכה לכבוד וביצע שיר לסרט ג'יימס בונד בעבר, הוא סאם סמית', אך כרגע - יש לו צרות גדולות יותר על הראש. הזמר מנהל בימים אלה תביעה נגד חברת תקליטים בה היה חתום בעבר, ודורש ממנה לא לשחרר מוזיקה שהקליט בעבר - וגנז. סמית' חתם בחברה עוד בטרם התפרסם, והקליט שני אלבומים שמעולם לא יצאו. החברה - מעוניינת להוציא כעת את האלבומים האלה, מה שיסב ככל הנראה נזק לסמית'. 

מקור המקורב לזמר התראיין לאחרונה למגזין הסאן וסיפר כי סמית' חרד ממצב שבו האלבומים הללו ישוחררו. לדבריו, השירים באלבומים הגנוזים היו קיטשיים במיוחד, לא ייצגו את הזמר, ולא היו בשליטתו האומנותית. סמית' עזב את חברת התקליטים לאחר שסירב להוציא את השירים מתוך האלבומים האלה, וכעת - אם הם ישוחררו, סמית' יהפוך מושא לבדיחה בתעשיית המוזיקה. על אף שאנחנו בעד הזמר, אין ספק שקצת מתחשק לנו לשמוע את השירים הללו… בכל מקרה – שהטוב ביותר ינצח!